שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » "לציבור החרדי בי-ם יש אוזן קשבת בכללית"
רה"ע משה ליאון
ראש העיר קיבל סקירה על התפתחות שירותי הרפואה לציבור החרדי בכל ירושלים בדגש על המרכז הרפואי החדש שהושק בשכונת בית ישראל
משה ליאון עם הנהלת המגזר החרדי במחוז ירושלים של כללית | צילום: באדיבות המצלם

על רקע פתיחת המרכז הרפואי של כללית הגדול לציבור החרדי בירושלים בשכונת בית ישראל, נפגשו הנהלת המגזר החרדי במחוז ירושלים של כללית עם ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון. בפגישה שנערכה בלשכת ראש העיר, נכחו מנהל מחוז ירושלים בכללית מר מיכאל מישורי דרעי, מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים של כללית, גיל ריבוש ראש מנהל שירותי קהילה בעיריית ירושלים,  הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר חרדי במחוז ירושלים של כללית והרב דוד שכטר מנהל פרויקטים במגזר החרדי במחוז ירושלים.

במהלך הפגישה הציג מר מישורי דרעי בפני ראש העיר, את היקף השירותים והפריסה של כללית בירושלים וסקר גם את תכניות כללית לפיתוח ושדרוג שירותי הרפואה בירושלים לשנת 2022 לטובת כל תושבי העיר. "כארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית שירות מקצועי לתושבי עיר הבירה שהיא גם העיר הגדולה בישראל. בזכות העוצמה והמקצועיות, כללית מתאימה את השירותים לכל חלקי האוכלוסייה המגוונת של ירושלים. יחד עם הנהלת המגזר החרדי במחוז, אנו ממשיכים לפתח את ההנגשה, את השירותים המותאמים ואת הפריסה של כללית בשכונות העיר".

בהמשך לדבריו של מנהל המחוז, הרב משה רוזנגרטן סקר בפני הנוכחים את שירותי הבריאות של כללית לציבור החרדי, ואת הפריסה הרחבה לכל שכונות העיר. עיקר השיחה נסובה על מרפאת הדגל החדשה של כללית בירושלים – המרכז הרפואי החדש שנפתח בימים אלה בשכונת בית ישראל.

נציגי כללית פירטו על המרפאה הגדולה שמתפרסת על שטח של כ-600 מ"ר ומציעה מגוון רחב של שירותי בריאות כגון רפואת משפחה, מרכז לבריאות האישה, רפואת ילדים ותחנת אחיות וכן בית מרקחת גדול וחדיש היחיד מסוגו באזור. גם סוגיית שירותי הרפואה לתלמידי ישיבת מיר הסמוכה למרכז הרפואי החדש, עלתה לדיון עם ראש העיר. בפגישה סוכם על קידום שיתופי פעולה בין מחוז ירושלים של כללית למינהל שירותי קהילה לטובת קידום המודעות לבריאות בקרב תושבי ירושלים ובפרט בציבור החרדי בעיר.

ראש העיר הביע את שביעות רצונו מהיחס של כללית לציבור החרדי, מהיקף שירותי הבריאות המותאמים ומפעילות מנהלי קשרי הקהילה שנמצאים בשכונות ובקהילות ומעניקים יחס אישי לכל פונה. לדברי ראש העיר: "הציבור החרדי בירושלים נהנה מאוזן קשבת ופריסה מושלמת של שירותי בריאות, עם התאמה ונגישות נוחה למרכזים ולשירותי הבריאות. ניכר כי הנהלת המגזר החרדי בכללית פועלת מתוך אסטרטגיה הצופה פני עתיד ופועלת לפתח את שירותי הבריאות במקביל להתפתחות השכונות החדשות בעיר".

הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים של כללית הודה לראש העיר על הזמן שהוא הקדיש ומקדיש לכלל צרכי הציבור החרדי בהם גם צרכי הבריאות והרפואה: "במיוחד בעת הזאת, אנו זקוקים למנהיגות עירונית שיודעת לתת את המענה הנכון לכל קהילה ובה בעת לראות את טובת העיר ירושלים כולה. ראש העיר מר משה ליאון, קשוב לצרכי הבריאות של הציבור החרדי לאורך כל השנה ואנו מודים לו ולעירייה על שיתוף הפעולה והנכונות לסייע לטובת המשך פיתוח שירותי הבריאות המותאמים לציבור החרדי בירושלים".

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית: "כללית כארגון הבריאות הגדול והמוערך בישראל דואגת להתאים את השירותים המקצועיים בהתאמה ייחודית. המרכז הרפואי החדש בשכונת בית ישראל הינו בשורה אדירה לתושבי האזור שלראשונה מקבלים מרכז רפואי והנגשה רפואית מותאמת בהתאם לצרכים. אנחנו מודים לראש העיר משה ליאון על המפגש והסיוע התמידי. שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים בנושאים מגוונים, מועיל למבוטחי כללית הפזורים בכל רחבי העיר, לקבל את השירות הרפואי הטוב ביותר

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים