שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לקיים דיון בפגרה בנושא קריסת בתי החולים
דרישה מיו"ר הכנסת
את הבקשה הגישו ראשי המפלגות החרדיות יו"ר ש"ס ח"כ דרעי ויו"ר יהדות התורה ח"כ גפני וח"כ ליצמן אליהם הצטרפו סיעת הציונות הדתית
משה גפני, אריה דרעי, יעקב ליצמן | צילום: באדיבות המצלם

ראשי המפלגות החרדיות יו"ר ש"ס ח"כ דרעי ויו"ר יהדות התורה ח"כ גפני וח"כ ליצמן שיגרו הבוקר (שלישי) ביוזמה משותפת, בקשה ליו"ר הכנסת מיקי לוי לכינוס מליאת הכנסת בפגרה בנושא: "קריסת בתי החולים הציבוריים, הפסקת קליטת חולי קורונה והפקרתם של מליוני אזרחים, שישארו ללא בתי חולים ציבוריים".

את הבקשה הגישו באמצעות ראשי הסיעות בכנסת חה"כ מלכיאלי ופינדרוס, אליהם הצטרפו סיעת הציונות הדתית.

ראשי המפלגות החרדיות: "בתי החולים הציבוריים, סובלים מליקוי חסר בתקצוב, ועצירת הספקת ספקים. ובייחוד בתקופה זו שתחלואת הקורונה גואה וישנה התעלמות ממושכת של הממשלה מהדרישות הבסיסיות של מנהלי בתי החולים, אשר ע"כ אנו דורשים לכנס את מליאת הכנסת בדחיפות לדיון על מצוקתם של מנהלי בתי החולים והפקרתם של מליוני אזרחים".

בתוך כך, לאור המצב המיוחד והאתגרים איתם מתמודדים בתי החולים הציבוריים בישראל עקב הנגיף קורונה, וההשלכות הארגוניות והתקציביות הנובעות מהתמודדות זו, יחד עם הודעתם היום כי החל ממחר יתכנסו לעבודה במתכונת ׳חירום׳ – יו"ר ועדת בריאות ויו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, החליטה לכנס בדחיפות את ועדת הבריאות תוך כדי הפגרה בכנסת על מנת לדון בנושא.

ח"כ סילמן פנתה הבוקר ליו״ר הכנסת ח"כ מיקי לוי לכינוס דיון חירום של ועדת הבריאות, על אף פגרת הכנסת, משום דחיפות הנושא. יו"ר הכנסת הבין את הנושא ודחיפותו, ונענה לבקשתה.

לאור האמור, ועדת הבריאות בראשות ח"כ עידית סילמן תכונס ב-31 באוגוסט 2021 ותדון בעניין בתי החולים הציבוריים בישראל על מנת למצוא פתרונות מול המשרדים על פעילותם השוטפת, בעיקר לאור אתגרי השעה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים