שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לראשונה בתולדות בני ברק – התקציב נפסל
ניצחון לוידר
"במקום להשקיע בתיקון התשתיות המרוסקות של בני ברק, קיצצו כ-50% בתקציבי התשתיות והפיתוח, כך גם קוצצו התקציבים ל’חזות העיר’ ופינוי האשפה" טוען וידר
בניין עיריית בני ברק | צילום: defotoberg, שאטרסטוק

בעקבות פנייתו של יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, למשרד הפנים – לראשונה בתולדות בני ברק תקציב העירייה לא יאושר, וראש העירייה אברהם רובינשטיין, למרות התנגדותו, יאלץ לקיים דיון חוזר במועצת העיר על התקציב, כשבמהלכו יעלו לדיון והצבעה אלפי ההסתייגויות שהגיש וידר על תקציב העירייה בשם תושבי העיר.

כאמור, לפני חודשיים התקיימה ישיבת מועצת העיר בני ברק שנועדה לאשר את בקשת ראש העירייה לאשר את תקציב העירייה לשנת 2022, על סך של כמיליארד ושש מאות מיליון ש"ח.

חבר המועצה וידר פנה למשרד הפנים בדרישה שלא ייאשר את התקציב וטען כי נפלו פגמים קשים בהליך ההצבעה והדיון על התקציב, ואלפי ההסתייגויות שהגיש בשם התושבים כלל לא הועלו להצבעה, בניגוד לחוק.

וידר הוסיף וטען כי "במקום להשקיע בתיקון התשתיות המרוסקות של בני ברק, קיצצו כ-50% בתקציבי התשתיות והפיתוח, כך גם קוצצו התקציבים ל’חזות העיר’ ופינוי האשפה, לחינוך המיוחד ולמרכזי יום לקשיש. והיכן כן העלו? בתקציבים ללשכות, לארוחות ולכיבודים, הוסיפו עוד אלפי עובדי כוח אדם עלומים, התקציב ל’שוחטים’ העלומים זינק, סעיף ‘הוצאות שונות’ כמעט הכפיל את עצמו. גם תקציב הפרסום ויחסי הציבור עלה בעשרות אחוזים”.

משרד הפנים הקצה לראש העיר שבוע להשיב, ובתגובתו למשרד הפנים הודיע ראש העיר כי הוא מתנגד לביטול התקציב, אולם משרד הפנים לא קיבל את התשובה, וראש העיר ייאלץ לקיים דיון חוזר על התקציב והצבעה על אלפי ההסתייגויות שהגיש וידר.

בתגובה להודעת משרד הפנים, אמר חבר המועצה יעקב וידר כי "נגמרה התקופה שבה העסקנים העבירו בשקט את כספי התושבים לאן שבא להם. גם אם אני יחיד והם רבים – הצדק בצד שלנו, תושבי בני ברק, ועוד השבוע הם יאלצו לבוא לדיון מעמיק והצבעה על הסתייגויות התושבים ולהסביר לאן נעלם הכסף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים