שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » לרגל 60 שנה להשקה האייקונית של יגואר E-TYPE בשוויץ
60 שנה
התקיים טיול עליה לרגל של רכבי יגואר CLASSIC E-TYPE 60 בנסיעה בת 1,640 ק"מ מקונבנטרי לג'נבה
תגיות:
יגואר חוגגת 60 שנה לדגם E TYPE | צילום: יח״צ חו״ל

לרגל ציון 60 שנה להשקת הדגם האייקוני של יגואר, ה-E-type, יצאו דגמי יגואר E-type במסע עלייה לרגל בלתי נשכח מקונטברי לז'נבה, בהשראת הנסיעה האייקונית שעשו בוב ברי ונורמן דיוויס עם השקת יגואר  E-type ב-1961.

לקראת ההשקה ב-1961 בתערוכת הרכב של ג'נבה, נהג ברי – מנהל יחסי הציבור של יגואר באותה עת – את כל הדרך לשוויץ ביגואר E-type  קוּפֶה, בגוון Opalescent Gunmetal Grey הידוע בשם "HP 9600". הרכב הופיע שם לראשונה וכבש את תשומת הלב ואת הדמיון של הענף. כתוצאה מכך, דיוויס – מהנדס המבחן והפיתוח של יגואר – התבקש לנסוע בן לילה מקובנטרי לז'נבה ב-E-Type רודסטר בצבע ירוק מירוצים בריטי – "RW 77" – כדי למלא כבר למחרת את הביקוש המדהים לנסיעות מבחן. זה היה שווה: יגואר יצאה מג'נבה עם יותר מחמש מאות הזמנות.

יגואר חוגגת 60 שנה לדגם E TYPE | צילום: יח״צ חו״ל

לציון ארוע ההשקה הייחודי ולזכר הטיול המקורי ההוא, יגואר הזמינה את הבעלים של הדגמים האקסקלוסיביים של קולקציית E-type 60 ואת אורחיהם לטיול סוף שבוע למוזמנים בלבד, אשר היווה עלייה לרגל לג'נבה. במהלך הנסיעה, הייתה להם ההזדמנות לבנות את הזיכרונות האישיים שלהם, לצלם נוף עוצר נשימה וכבישים אפיים – כולל מעברי האלפיים האיקוניים – מלונות דה-לוקס ומטבח לאניני טעם לכל אורך המסלול, כהוקרה וכבוד למסע של בוב ברי ונורמן דיוויס ב-1961.

הטיול לווה ברשימת שירים שהגיעו לעשרת המקומות הראשונים במצעדים בבריטניה ובארה"ב בשבוע ה-15 של חודש מרץ 1961, כאשר התקיים המסע המקורי. כמו כן המוזמנים קיבלו לאורך כל הטיול מתנות מהודרות, כמו: מסיכות פנים ובובת דובון של המעצב ריצ'רד ג'ורג' ותיק נסיעות של בנט ווינץ', כולם יוצרו מעודפי הריפוד של ה-E-Type; סלסלאות עם מעדנים של פורטנום & מייסון; מוצרי טיפוח לעור של ולמונט; בושם לרכב במארז עור ייחודי למכוניות היוקרה, ששמר את הרכבים רעננים וריחניים; ונעלי נהיגה מבית טודס, מעוצבות בצורה מושלמת, שהפכו את הנהיגה למרחקים ארוכים למסוגננת ונוחה עוד יותר.

אמה סטיילס, ראש מחלקת הסחר ביגואר קלאסיק, אמרה: "הטיול האפי של בוב ונורמן לז'נבה נכנס להיסטוריית הרכב וחשבנו שיהיה זה נכון שבעלי רכבים מקולקציית E-type 60 יקבלו את ההזדמנות ליצור את הזיכרונות האישיים שלהם. נהיגה ב-E-type ממהדורה מוגבלת יוצרת זיכרונות. העלייה לרגל שלנו לשוויץ, שאורגנה לפי הזמנה, אפשרה ללקוחות להעצים את חוויית ה-E-type הודות לביקורים ייחודיים, כבישים בלתי נשכחים, מתנות יוקרתיות וההזדמנות ליצור היסטוריה אישית שלהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים