שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "לתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה"
ארדן בדרישה
במכתב תלונה רשמי שהופץ לחברות המועצה ולמזכ"ל האו"ם תקף השגריר ארדן את מתקפות הטרור הרצחניות של חמאס והאשים גם את הרש"פ באחריות להסלמה ולהסתה
תגיות:
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן | צילום: משלחת ישראל לאו"ם

שגריר ישראל לארה"ב ולאו"ם, גלעד ארדן, שלח היום (חמישי) מכתב תלונה רשמי למועצת הביטחון ולמזכ"ל האו"ם ובו דרש לגנות בחריפות את התקפות הטרור מעזה, ולהביע תמיכה בפעילותה של ישראל להגן על עצמה.

השגריר ארדן: "חמאס, שנתמך גם על ידי איראן, אחראי להתקפות הרצחניות נגד ישראל תוך כדי שהוא מבצע פשע מלחמה כפול – הוא יורה באופן מכוון טילים על אזרחי ישראל ועושה זאת מתוך שכונות אזרחיות תוך שימוש באוכלוסייה העזתית כמגנים אנושיים. חמאס מציג את עצמו כ'מגן ירושלים והמקומות הקדושים' אך מדובר כמובן בשקר. זה ברור כי הארגון הוביל בכוונה להסלמה באלימות ובטרור והוא שמח לשלם מחיר של הרוגים בשני הצדדים כדי לחזק את עצמו פוליטית".

השגריר ארדן הוסיף כי "ישראל נקטה במספר רב של צעדים כדי להימנע מהסלמה אך אלו נענו בהתקפות טרור מצד החמאס, כולל ירי רקטות לעבר ירושלים וערים נוספות בישראל".

"ישראל לא מעוניינת בהחרפת המצב אך יש לה את הזכות והחובה להגן על אזרחיה ועל ריבונותה ותמשיך לעשות זאת. אני קורא לקהילה הבינלאומית לגנות בצורה ברורה את התקפות הטרור מעזה נגד אזרחי ישראל ולתמוך בזכותה הבסיסית של ישראל להגן על עצמה", סיכם השגריר ארדן במכתבו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים