שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מאבק בין הליכוד לכחול לבן על הקנסות
עוד עימות בממשלה
כחול לבן: "רק אתמול אמר נתניהו בממשלה שהוא מוכן שנעביר את העלאת הקנסות בכנסת. והנה הוא חוזר בו" • גורם בליכוד: "כחול לבן עושים פוליטיקה מהמלחמה בקורונה"
בנימין נתניהו ובני גנץ | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

לאחר שסוכם בישיבת הממשלה אתמול (שלישי) כי הסגר יוארך בתנאי להגברת אכיפה במוקדי התחלואה – היום מאשימים בכחול לבן כי בליכוד מונעים את כינוס המליאה לחקיקה בנושא העלאת הקנסות, כך דווח ב'חדשות 12'.

היום מאשימים במפלגת כחול לבן את מפלגת הליכוד, וטוענים כי האחרונה מנסה להכשיל את העלאת הקנסות ממניעים פוליטיים גרידא. "מזכיר הממשלה צחי ברוורמן מסרב להוציא מכתב רשמי עם בקשה לכינוס דחוף של המליאה לחקיקת העלאת הקנסות בכנסת. רק אתמול אמר נתניהו בממשלה שהוא מוכן שנעביר את העלאת הקנסות בכנסת. והנה הוא חוזר בו, ולכולם ברור למה", נמסר בהודעת המפלגה.

מכחול לבן נמסר כי "לאור טענת הליכוד כי אין דחיפות בכינוס המליאה לחוק האכיפה המוגברת שנוגע לסגירת מוסדות חינוך והתקהלויות שאינם עומדים בתקנות הסגר ובהעלאת מתווה הקנסות, פנה יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינזבורג לכלל ראשי סיעות הבית בבקשה להצטרף לדרישה לכנס את מליאת הכנסת בדחיפות. זהו צורך חירום בשל התחלואה הקשה ויש לכנסה באופן מיידי".

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה: "מזכיר הממשלה צחי ברוורמן פנה במכתב רשמי ליו"ר הכנסת בו הוא מבקש לקדם את חוק הקנסות בהקדם האפשרי. ראש הממשלה אמר כבר אתמול בישיבת הממשלה שהוא תומך בקידום חוק הקנסות באופן מיידי".

מכחול לבן נמסר בתגובה להודעה כי "מכתבו של מזכיר הממשלה הוא עוד תרגיל מכוער ואנוכי מבית מדרשו של נתניהו שדואג לעצמו ומפקיר את הציבור. הליכוד מבקש לקדם בקריאה ראשונה בלבד ולא להשלים הליך קריאה שנייה ושלישית שיעניק פתרון לסגירת מוסדות החינוך והאירועים שפועלים בניגוד לסגר והעלאת מתווה הקנסות. בושה ופחד ששיקולים פוליטיים לקואליציה עתידית מנהלים את ראש הממשלה. חבל שאין חיסון מפני טריקים".

גורם בליכוד אמר כי "לצערנו כחול לבן עושים פוליטיקה מהמלחמה בקורונה. ראש הממשלה נתניהו אמר כבר אתמול שהוא תומך בקידום את חקיקת הקנסות בכנסת, ואכן מזכיר הממשלה ברוורמן פנה ליו״ר הכנסת בדרישה לכנס את המליאה לשם כך. כחול לבן הם אלה שהתנו את אישור הסגר בועדות בכנסת תמורת מינויו חילי טרופר לתפקיד שר המדע במקום יזהר שי".

בכחול לבן אמרו על דברי הגורם בליכוד: "שנתניהו יתן דין וחשבון לציבור למה הוא נכנע למגזרים שלמים ומסרב לסגור מוסדות חינוך ואולמות אירועים. כל עוד לא יאשר את האכיפה – שתוריד את התחלואה – נתניהו אשם בלעדי בכל החמרה במצב בריאות הציבור"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים