שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מאהל המחאה בבלפור יפורק
מיצו?
מאהל המחאה של תנועת 'אין מצב' ליד מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בבלפור יפורק: "ותנועות המחאה השונות הביאו להפלת הממשלה וכעת נתמקד בהגדלת אחוז ההצבעה"
תגיות:
הפגנה בבלפור | צילום: דוברות המשטרה

מאהל המחאה של תנועת 'אין מצב' ליד מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו בבלפור יפורק. מארגני המחאה מסרו כי: "המאהל של 'אין מצב' בבלפור מילא את תפקידו ההיסטורי ואחרי תשעת חודשי מחאה כנגד ראש ממשלה נאשם בפלילים שהוביל ממשלה כושלת החלטנו היום, בהחלטת פעילות ופעילים משותפת לפרקו".

עוד נמסר כי "החלטתנו מתקיימת לאחר ש'אין מצב' ותנועות המחאה השונות הביאו להפלת הממשלה וכעת נתמקד בהגדלת אחוז ההצבעה של האזרחים המבקשים שינוי".

יצוין כי ההחלטה לפרק את המאהל התקבלה לאחר ההפגנה שהתקיימה אמש (מוצ"ש) בסמוך למעון ראש הממשלה, שאליה לפי ההערכות הגיעו כ-20 אלף בני אדם, במחאה הגדולה ביותר ב-תשעה חודשים שבהם היא מתקיימת נגד ראש הממשלה נתניהו, בדרישה שיתפטר בשל המשפט שמתנהל נגדו.

מדובר באחת ההפגנות היותר גדולות במסגרת המחאות בבלפור לאחרונה, ולטענת אחדים אף הגדולה ביותר. לראשונה לא הוצבו שוטרים בין המפגינים, וגם המחסומים הקשיחים שמשטרת ירושלים נהגה להציב ברחובות שמוליכים ומובילים אל מתחם בלפור הוסרו.

בתנועת קריים מיניסטר אמרו מוקדם יותר: "רגע האמת מתקרב. נצא היום לגשרים ונעלה בהמונינו לבלפור לומר לנאשם שזמנו עבר. אזרחי ישראל אומרים 'כן' לתקווה ולשינוי ולא לברית עם כהניסטים. זה תלוי רק בנו. בשלישי יוצאים להצביע ולא משאירים אף אחד בבית. זה בידיים שלנו".

"ביום הבחירות אנחנו מציינים שנה למחאה עממית שהחלה בשיירת מכוניות ספונטנית ברחבי הארץ", אמרו מטעם הדגלים השחורים לפני ההפגנה. "היום אנו קוראים לחברה הישראלית – בואו נהפוך את השבת הזו לשבת האחרונה של המחאה. מגיעה לנו ארץ אחרת. צאו להצביע, יש תקווה. זה בידיים שלנו".

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, ד"ר אליעד שרגא, אמר: "חדשות לבקרים אנו שומעים כיצד החלטות קריטיות מתקבלות ממניעים פוליטיים ולא ענייניים, ללא שקיפות ציבורית ומבלי לתת דין וחשבון לציבור. במקום לקחת אחריות אישית על ניהולו הכושל של משבר הקורונה, ולפעול לחלץ את ישראל מהמשבר הכלכלי, החברתי והחוקתי, נתניהו ממשיך לעסוק במאבק ההישרדות האישי שלו, כשמדינה שלמה מוחזקת כבת ערובה. הדמוקרטיה שלנו בסכנה אך בסוף ישראל תנצח – זה בידיים שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים