שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מאות מארזי שי חולקו במהלך ימי החנוכה
משמחי לב
כמידי חג, גם לקראת ימי החנוכה העעל"ט, יזמו ראשי ארגון 'לא אלמן ישראל' חלוקת שי ייחודי להאיר את אור החנוכה בבתי אלמנים ויתומים
המוצרים שחולקו | צילום: ארי קופרשטוק

  ארגון 'לא אלמן ישראל' בהנהלת הרב חיים מאיר פרנקל, ובהכוונת ובברכת גדולי וצדיקי הדור שליט"א נטל על עצמו להקל על אלמנים שמתמודדים עם שכול במשפחה. כמי שחרט על דגלו את המקצועיות והיכולת לסייע לאנשים כאלה, מקיים הארגון פעילויות שונות ומערך שוטף של עזרה וסיוע לאלמנים. הארגון מקיים, בנוסף לסדנאות מקצועיות וייעוץ במכלול נושאים, קבוצות תמיכה, שבתות התאחדות ומנוחה בדירה מיוחדת בטבריה, מסייע בייעוץ מקצועי ומעניק תמיכה סביב מעגל השנה. 

במטרה להאיר את ימי החנוכה, בבתיהם של אלו אשר מתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם – גידול ילדים קטנים ללא נוות ביתם אשר עזבה אותם לאנחות ה"י – מקיים הארגון חלוקות של מוצרים איכותיים ומארזי שי לפני כל חג אשר יקלו ולו במעט בהתמודדויות עמן נאלצים להתמודד ובקשיים השוטפים שמלווים אותם.

עשרות, מאות, ואולי אלפי אלמנים מהלכים בפינות חשוכות, צערם בפניהם ואבלם בליבם. הם כלל לא מסוגלים להסתיר את המתחולל בתוכם אומר הרב חיים מאיר פרנקל יו"ר ארגון 'לא אלמן ישראל'. אין מי שיכול להבין לליבו המנופץ לרסיסים של יהודי שחייו נגדעו לפתע, עולמו חרב עליו, כאשר נוות ביתו שבקה חיים והותירה אותו לבד בעולם, מטופל עם משפחה ברוכת ילדים. מאידך, יש להפליא ולציין את חוסנם הרב, הם ב"ה זוכים להתמודד בגבורה ולנהל בית לתפארת למרות כל הקשיים, אך, זקוקים הם לחיזוק ועידוד על כל צעד ושעל.

משום מה, הצער והקושי הזה לא נתפס כל כך במודעות הקהל. אמנם ישנה עשיה ברוכה למען ציבור האלמנות שצערן וסבלן אף הוא נוקב עד תהום רח"ל, אך זעקתם האילמת של האלמנים שעולה עד לרקיע אינה נשמעת לפעמים ואינה מהדהדת באוזני הכל.

יהודים יקרים מצליחים כל פעם להפתיע מחדש במעשי חסד מופלאים ומקוריים שאף אחד לא חשב עליהם קודם. כך הוא הארגון 'לא אלמן ישראל' ארגון הגג לתמיכה באלמנים ויתומים, השולח אלומות אור בוהקות להאיר פינה חשוכה בבתי ישראל.

מיום ראשית דרכו של הארגון שהוקם על ידי גדולי ישראל שליט"א, מתווספות יותר ויותר עדויות של אלמנים, מכל הגילאים ומכל העדות והחוגים, מראשי ישיבות ותלמידי חכמים מובהקים ועמלי יום, מאברכים טריים ועד מבוגרים יותר שאיבדו את רעייתם רח"ל – המספרים כולם על שינוי עצום לטובה שהתחולל בחייהם מאז התוודעו לארגון.

כאמור השנה חולק לכל האלמנים ערכת שי של קוצץ מזון חשמלי מיוחד, שוקלדים וממתקים ליתומים, כמו"כ  צורף דמי חנוכה לשמירה עליונה וברכת קודש מיוחדת ממרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, אשר מסר באופן מיוחד להנהלת הארגון, שימסרו בשליחתו לכל האלמנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים