שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מאות נשים השתתפו ביום עיון מיוחד
מכל העולם
במהלך הכנס דנו בבעיות שנוצרו בעקבות תקופת משבר הקורונה החמור. הכינוס נערך בשיתוף פעולה של המשרד לשירותי דת ו"מרכז רבני אירופה"

מאות נשים מארץ ישראל ומרחבי אירופה השתתפו במהלך השבוע האחרון ביום עיון מיוחד בנושא הגברת שמירת המצוות בעם ישראל שנערך באופן מקוון ביוזמה משותפת של המשרד לשירותי דת ו"מרכז רבני אירופה".

במהלך הכנס בו נטלו חלק מאות נשים מרחבי העולם דנו בבעיות שנוצרו בעקבות תקופת משבר הקורונה החמור, בדברים שנשא המגיד הנודע הג"ר ברוך רוזנבלום התמקד הרב בחשיבות שמירת המצות למרות הקשיים הרבים.

בכנס אותה יזמה הגב' דבורה אייפרמן, מנהלת אגף מבני דת במשרד לשירותי דת עמדו יחד המשתתפות על שלל נושאים הקשורים לשמירת המצוות, הנשים אף שיתפו אחת את השנייה בקשיים אותם הם חווים בשלל מדינות בשל הגבלות הקורונה.

אחת המשתתפות סיפרה כי הכינוס היה בעבורה כחוויה עוצמתית ויוצאת דופן, "יחד הבנו עד כמה החשיבות להתחבר לשמירת המצוות למרות הקשיים הרבים, זה לא משנה אם את גרה בדימונה או בשנחאי, לכל אחת יש קשיים, ולכל אחד יש תעצומות מיוחדות".

במוקד הכינוס קיבלו המשתתפות דברי חיזוק בעניין הבית היהודי, הנשים יצאו מחוזקות ועם כוחות מחודשים לאחר שנחשפו לסיפורם יוצא הדופן של נשים רבות המתגוררות במקומות ששמירת המצוות היא לא עניין של מה בכך.

עם תום הכינוס הנשים השתתפו בחדרי דיון סגורים בו דנו על שלל בעיות שנוצרו בתחום שמירת המצוות, מנהלות הכינוס אף העניקו פתרונות מגוונים ומעשיים עבור ציבור נשים המשתתפות.

הרב אריה גולדברג מנכ"ל "מרכז רבני אירופה" אמר בתום המפגש כי הוא מברך על היוזמה המיוחדת, "אני בטוח ששיתוף הפעולה עם המשרד לשירותי דת יביא אותנו להישגים משמעותיים בכל הנוגע לבית היהודי וליסודות היהדות".

דבורה אייפרמן, מנהלת אגף מבני דת במשרד לשירותי דת אמרה, "במסגרת תפקידנו במשרד, אנו רואים את חובתנו לתת את השירות המקסימאלי לציבור הנשים, על מנת לשמור על שלמותן ובריאותן של ציבור הנשים. אנו מייצרים מגוון פעולות על מנת לשפר ולהנגיש את כלל השירותים הניתנים באופן שוטף ויומיומי, ובוודאי שבתקופת הקורונה בה המורכבות משמעותית. חובתנו לעמוד בכל האתגרים במקצועיות וביעילות. אנו נמשיך לשפר את כל שביכולתנו למען הבית היהודי בנראות החזותית ולשפר נדבך אחר נדבך את השירותים הניתנים לשם כך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים