שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מאות ערכו מלווה מלכה במחסום ע"י חומש
בהשתתפות רבנים
מאות ערכו מלווה מלכה בדרך לישוב חומש, לאחר שנחסמו בידי צה"ל בדרכם ליישוב. באירוע השתתפו רבנים וראש מועצת שומרון יוסי דגן . דגן באירוע "אנחנו לא נוותר"
מלווה מלכה בסמוך לחומש | צילום: ישיבת חומש

כ-500 איש, ערכו אמש מלווה מלכה במחסום דרך ליישוב חומש, לאחר שצה"ל חסם אותם מלהגיע ליישוב חומש. המאות יצאו בשיירה מהיישוב שבי שומרון, במחסום גנות, הסמוך לשבי שומרון, חסם צה"ל את שיירת הרכבים, המשתתפים, החלו לצעוד ברגל ובסמוך לסבסטיה ערכו מלווה מלכה המוני, בהשתתפות תזמורת, ובהשתתפות רבנים, משפחות ישיבת חומש ובהשתתפות ראש מועצת שמרון יוסי דגן.

באירוע נשאו דברים הרבנים הרב דוד דודקביץ רב היישוב יצהר, הרב אהרון כהן רב היישוב יקיר והרב אליעזר קשתיאל ראש הישיבה לבוגרי צבא ביישוב עלי. הרב קשתיאל "כל מילה שיש אפשר לומר בכדי להביע את האהבה והערכה שניתן לאנשי חומש. אנחנו אוהבים ומחזקים את אנשי חומש".

הרב דודקביץ חיזק את אנשי חומש "תחזקנה ידי אנשי חומש, שולחים מכאן אהבה גדולה לכל ישיבת חומש שנמצאת למעלה במרומי ההר, תחזקנה ידהם, שימשיכו במלאכת הקודש של גאולת הארץ מתוך תורה ואמונה. עלה נעלה יירשנו אותה כי יכול נוכל לה".

הרב כהן הוסיף "הציבור תומך בחומש, מדובר בהתיישבות חשובה. מחזק את אנשי חומש".

יוסי דגן אמר באירוע כי "אנחנו אוהבים את חיילי צה"ל, לצערנו הממשלה הזאת נתנה הנחיה לצה"ל לעשות כאן מחסום אז אנחנו עומדים כאן במחסום ומפגינים כאן, ואנחנו נגיע בהמשך בע"ה הלאה לחומש ונחזק את החלוצים האלו כי אנחנו לא נוותר על חומש אף פעם", אומר דגן.

עוד הוסיף ראש המועצה כי "כל עוד נשמה באפינו אנחנו נפעל, נדרוש, נצעק, נסביר ונאבק כדי לבנות מחדש את חומש שלנו, את שא-נור שלנו, את גנים שלנו ואת כדים שלנו, ועוד הרבה ישובים שלנו בצפון השמרון. אנחנו נמצאים שבוע ויומיים אחרי הפיגוע הנוראי שבו נרצח חברנו היקר הקדוש יהודה דימטנמן הי"ד ויומיים לאחר צעדת הרבבות שעלו לחומש, בגשם שוטף ברוח ובקור, ואנחנו עומדים גם כאן היום כמו ודורשים את חומש ואנחנו בע"ה נבנה את חומש עם הממשלה הזאת או בלעדיה, עם ישראל יבנה את חומש מחדש, במיוחד אחרי הפינוי וההרס האכזרי שהיה ביום שישי של בתי משפחות".

"כולנו ראינו את התמונה המזעזעת של התינוק עם הפיג'מה בזמן ההריסה, ואחרי הפקודה שהתקבלה מהממשלה להרוס את מייכלי המים לאן הגענו? אנחנו כועסים על זה, מצטערים על זה, זועמים על זה – אבל אנחנו לא מתייאשים", הוסיף דגן.

במקביל ביישוב חומש, ערכו עשרות מתלמידי הישיבה מלווה מלכה בהשתתפות הרב יהודה ליבמן. בשבת שהו ביישוב חומש עשרות תלמידים ומשפחות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים