שיתוף
תגובות
כללי » מאחז חדש הוקם לזכר הנרצח "נופי יהודה"
התשובה לטרור
ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן קורא לתושבי מדינת ישראל להגיע למאחז החדש נופי יהודה ולחזקו. המאחז נמצא כקילומטר צפונית לקרית ארבע
חבריו של יהודה הי"ד מקימים את המאחז החדש נופי יהודה | צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (שישי) זמן קצר לפני מסע הלווייתו של הקדוש יהודה דימנטמן הי"ד הגיעו חבריו הקרובים של יהודה בסמוך לקרית ארבע כדי להקים מאחז חדש "נופי יהודה" לזכרו של חברם. למקום הגיעו חברי כנסת ואישי ציבור כדי לחזק את ידיהם של החברים.

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן קורא לתושבי מדינת ישראל להגיע למאחז החדש נופי יהודה ולחזקו. המאחז נמצא כקילומטר צפונית לקרית ארבע בצמוד לציר 60.

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרוק הגיעה לחזק את ידי חבריו של יהודה הי"ד: "חבריו של יהודה, שהיה חבר פעיל בתנועת נחלה, החליטו לנתב את הכאב העצום על הירצחו – לבניה והיאחזות בקרקע, והקימו את המקום לזכרו, על אדמות מדינה. בדרכי ללוויה, עצרתי לכמה דקות לחזק אותם".

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן מסר: "רוצחים פה יהודים על עצם היותם יהודים כאן ארץ ישראל, ברוך השם הנוער שמוסר את נפשו למען ארץ ישראל מנחלה וגרעין ביהודה הקימו הלילה התיישבות חדשה, המקום הזה צריך להתפתח ולצמוח. זאת התשובה שלנו לטרור".

ליבמן אומר כי הצבא ומערכות הביטחון צריכים לחסל את המחבלים ולצאת למלחמה. "אנחנו האזרחים נצמיח פה את האדמה וניתן תשובה ציונית יהודית הולמת לטרור, אני קורא לכולם להגיע לחזק את המקום, בואו לכאן, לנופי יהודה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. תפסיקו להיות תמימים לא הממשלה הארורה הזאת ולא צה"ל רק השם יתברך שמו ישמור עלנו זו הממשלה שאתם נתתם לה כוח תנו את החוכ שלכם בתורה וביארית שמים יש לכם את זה רק ההשקפה שלכם לא בכיוון הנכון בואו נתחזק ונתפלל שהשם ישלח לנו את משיח צדקנו אמן תנחומים למשפחה היקרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים