שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המדינה החילונית מבקשת לעקור את מסורת ישראל
טור מיוחד ל'בחזית'
סגה"ש מאיר פרוש מסביר במאמר מיוחד את החובה להצביע לג': "ישנו 'סטרא אחרא'. אנשים שמתעקשים שלא ללכת איתנו כמו ליברמן. צריכים לעשות הכל להצליח"
תגיות:
שר החינוך יואב גלנט וסגנו מאיר פרוש בסיור בפתח תקווה לרגל פתיחת שנת הלימודים במגזר החרדי.

אנו עומדים בפני מערכת בחירות רביעית בשנתיים האחרונות ולכאורה היו לנו את הסיבות לומר שהנה אנחנו מיואשים וחלילה ליפול למחשבות מאיישות שבכל מקרה אנחנו הולכים לבחירות חמישיות, אז מדוע עלינו לפעול, לעבוד וללכת להצביע.

אנחנו הולכים לבחירות בגלל שאנחנו מאמינים שהמדינה החילונית מבקשת לחלן או לעקור את מסורת ישראל, אנו עושים את העבודה בבחירות כדי לאפשר לנו לשמור חיי תורה באורח חיים חרדי. ואת זה אפשר לתקן ולשמור רק באמצעות נציגות חזקה של יהדות התורה בכנסת.

העובדה שאנו עומדים כעת הפני מערכת בחירות רביעית, היא אינה סיבה להתייאש. כשבן אדם חלילה לא מצליח בעשיית מצווה, הוא מרפה ידיו להבא? חלילה. ראש כולל נוסע לחוץ לארץ ולא הצליח לאסוף את הכסף כדי לחלק קמחא דפסחא, כדי לחלק משכורת שלושה חודשים בכולל –ולא הצליח. הוא מתייאש ולא אוסף יותר כסף? חלילה. הוא ייסע שוב ויביא את הכסף.

אם לא הצלחנו שלוש פעמים בשנתיים האחרונות, כנראה מאותתים לנו מלמעלה שנדרש מאתנו מאמץ גדול יותר וכמו שבכל דבר שלא הצלחנו מבקשים מאתנו 'תעשה את זה בצורה חכמה יותר, חזקה יותר', כך גם כעת הציפיה היא שנעשה יותר מאמץ ממה שעשינו בעבר.

‏ לכן אני לא מתרגש לרגע כשמכריזים על בחירות. לרגע לא עולה בי המחשבה להרפות, לעזוב. אני מתרוצץ, פונה ומדבר עם כל אחד שאני יכול להשפיע עליו, ואני עושה בס"ד באופן חזק ומקיף, אפילו יותר מהבחירות הקודמות ויותר מהבחירות שקדמו לקודמות.

צריך לעשות כל מאמץ כי אנחנו מאמינים שהדרך שלנו היא הנכונה. אנחנו מאמינים ורוצים שיהיה שלטון של יהודים חרדים. אבל אנחנו יודעים שאין לכך היתכנות כרגע, אז אנחנו חוברים לכאלה שהם הקרובים יותר למסורת ישראל.

אנחנו מאמינים שיש ציבור גדול בישראל שיכול לגרום להקמת ממשלה כזו. אז נכון שישנו 'סטרא אחרא'. אנשים שמתעקשים שלא ללכת איתנו כמו ליברמן שאומר "רק לא חרדים". הוא כבר שכח שאמר בעבר שלא יישב עם משיחיים, כנראה שהוא כבר הסתדר עם הציונות הדתית, אותנו הוא שולח למזבלה ח"ו.

הפעם אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להצליח בבחירות. אני מאמין שאפשר להצליח. הקב"ה לא רוצה שאנחנו נהיה בצער, בצרה ובמצוקה חלילה. הוא אבא שלנו והוא רוצה שיהיה לנו טוב. לפיכך אנו צריכים לשפר דרכינו ובמקרה הזה לחזק את הנציגות החרדית ולהביא כמה שיותר קולות ליהדות התורה- ג'.

הכותב הוא סגן שר החינוך, יו"ר סיעת שלומי אמונים ומועמד מפלגת יהדות התורה לכנסת

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים