שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ד"ר מאיר פרייס למשטרה "יש איומים על חיי אשתי"
"לפני שיהיה מאוחר"
השר לבטחון פנים עמר בר-לב הגיב: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אני סמוך ובטוח כי המשטרה תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין"
איומים, איום. אלימות | צילום: nito, שאטרסטוק

מתנגדי החיסונים ממשיכים בהסתה ובאיומים כנגד ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס. ד"ר פרייס מקבלת מדי יום עשרות שיחות והודעות עם איומים מפורשים על חייה וחיי משפחתה. היום פנה בעלה ד"ר מאיר פרייס מעל במת הטוויטר והתחנן למשטרה ולשר בר-לב להתייחס ברצינות לאיומים.

כזכור, ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה בריאיון ל'רשת ב' מוקדם יותר השבוע: "מתנגדי חיסונים תוקפים אותי אישית. שולחים לי הודעות נאצה. היו איומים עד למצב של לתת לי כפתור מצוקה, אני לא מפחדת".

"משטרת ישראל, כבוד השר בר-לב. פונה אליכם ישירות", כתב בעלה של ד"ר שרון אלרעי פרייס. "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי – שרון אלרעי פרייס. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי".

השר לבטחון פנים עמר בר-לב הגיב: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: "משטרת ישראל חייבת להתייחס בכל הרצינות לאיומים על חיה של דר' שרון אלרעי פרייס, לשים את את ידה על המאיימים, ולאפשר לדר' פרייס להמשיך לקיים את זכותה וחובתה לשרת את הציבור במקצועיות ובמסירות לא פניות וחששות כפי שהיא עושה".

יו"ר ההסתדרות הרפואית, פרופ' ציון חגי, מביע תרעומת ושאט נפש מהמשך ההסתה שמתנהלת כנגד ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס. "אסור לעבור על כך לסדר היום – יש להגיע אל המסיתים ואל המאיימים ולמצות עימם את הדין".

פרופ' חגי אמר את הדברים בעקבות האזהרה שהשמיע מוקדם יותר ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ד"ר שרון אלרעי פרייס. לדבריו, "נדמה שהתרגלנו מדי להכפשות ולאיומים על הדרג המקצועי ועל ד"ר אלרעי פרייס בפרט, ואסור שנתרגל לכך לעולם או שחלילה נעבור לסדר היום. יש להגיע אל המאיימים ואל המסיתים בכל הזירות ולמצות איתם את הדין, כי מי שמאיים בטלפון או ברשתות עלול לעשות דברים חמורים יותר בהמשך".

פרופ' חגי הבהיר כי ההסתדרות הרפואית מעניקה את מלוא הגיבוי לגורמים המקצועיים במערכת הבריאות, והביע תקווה כי גם הדרג הפוליטי יעשה זאת באופן ברור ועקבי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים