שיתוף
תגובות
חדשות » מאמצים אחרונים לחילוץ הילד מהבור במרוקו
דרמה עולמית בשיאה
בשעות האחרונות דיווחו המחלצים כי הם קרובים מתמיד לסיום פעולות החילוץ. צוות רפואי החל לאבחן את מצבו הבריאותי של הילד
תגיות: ,
| צילום: רשתות חברתיות

דרמה עולמית מתחוללת בחמשת הימים האחרונים במרוקו סביב מאמצי החילוץ הילד בן החמש שנפל לבור בעומר של כ-32  מטרים. כאמור מאמצי החילוץ של ריאן אורם בן החמש, שנפל ביום שלישי לבאר בעומק של כ-30 מ' סמוך לצ'פצ'און שבצפון-מערב מרוקו. בשעות האחרונות דיווחו המחלצים כי הם קרובים מתמיד לסיום פעולות החילוץ, "יש לנו עוד שני מטרים לחפור כדי להגיע לריאן ואנו מקווים שלא ניתקל בבעיות", מסר ראש צוות המחלצים. כמו כן, התקשורת המרוקאית דיווחה כי צוות רפואי החל לאבחן את מצבו הבריאותי של ריאן.

לדבריו, קשה לקבוע מה מצבו הבריאותי של הילד מכיוון שמצלמה שהורדה לתחתית הבאר מראה אותו שוכב על הצד, "אנו מקווים שנחלץ אותו בחיים". כמו כן, לא ברור כמה זמן ייקחו מאמצי החפירות האחרונות, זאת בשל החשש ממפולות חול וסלעים. כמו כן, לא יודע האם הילד אכל, זאת על אף שאוכל ומים הורדו באמצעות חבל אליו.

מאמצי החילוץ, שכוללים חפירות באמצעות דחפורים, מועברים בשידור חי באנגלית ובערבית ועוקבים אחריהם בדאגה יותר מרבע מיליון בני אדם בכל רגע נתון. מצלמה שהכניסו לבור גילתה שהילד עדיין בחיים, וניתן לראות אותו שוכב באפיסת כוחות כשהוא ממתין לחילוץ.

אביו של הילד אמר כי "אנשים שאוהבים אותנו לא חוסכים במאמץ כדי להציל את הילד שלי, מקווה שהוא יחולץ עוד היום". קרוב משפחה של הילד סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס כי המשפחה הבינה לראשונה שהוא נעדר כששמעה בכי עמום. "הוא אמר בבכי 'תרימו אותי'", סיפר.

כאמור, ריאן נפל במדינה ביום שלישי, והוריו דיווחו על כך לרשויות. במקום ממתינים לו מסוק, שאמור להטיס אותו לבית חולים, וכן אמבולנס מצויד וצוות רפואי של רופא מומחה בהחייאה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים