שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » 'מאסטרכארד' תפסיק להנפיק כרטיסים עם פס מגנטי
טכנולוגיה מתקדמת
על פי הודעת החברה עד שנת 2033 לאף אחד מכרטיסי האשראי שלה לא יהיה את הפס המגנטי, כאשר בנקים יוכלו להנפיק כרטיסי מאסטרקארד ללא הפס כבר החל משנת 2024
תגיות:
מאסטרכארד | צילום: David Cardinez, שאטרסטוק

חברת האשראי מאסטרקארד הודיעה כי תפסיק להנפיק כרטיסי אשראי עם פס מגנטי. כאשר על פי הודעת החברה עד שנת 2033 לאף אחד מכרטיסי האשראי שלה לא יהיה את הפס המגנטי, כאשר בנקים ברחבי העולם יוכלו להנפיק כרטיסי מאסטרקארד ללא הפס כבר החל משנת 2024.

הכרטיסים הישנים יפנו את מקומם לכרטיסים הטכנולוגיים בעלי צ'יפ חכם שדורש הצמדה למכשיר ולא 'גיהוץ', כפי שהיה נהוג עד היום בעת רכישה, כך למשל באירופה, משתמשים כבר היום בכרטיסי שבב – Chip and Pin, כאשר בבריטניה עברו לטכנולוגיית השבב כבר ב-2006. החל משנת 2029, מאסטרקארד לא תנפיק יותר אף כרטיס חדש עם פס מגנטי.

במאסטרקארד מסבירים כי המהלך נעשה משיקולי אבטחה. כאשר לטענת החברה, כרטיסי ה-Chip and Pin החדשים, המשתמשים בטביעת אצבע, מאפשרים רמת אבטחה גבוהה יותר.

כזכור, החברה השיקה לפני תקופה קצרה אפליקציה שתאפשר תשלום על ידי הצמדת כרטיס אשראי לטלפון נייד או לשעון חכם. אחרי קבלת האישורים, אפשר יהיה להוריד את האפליקציה וניתן יהיה להפוך באמצעותה כל מכשיר אנדרואיד למכונת סליקה ולשלם באמצעות "טאפ און פון".

"הגיעה העת לאמץ את היכולות הטובות ביותר המאפשרות לצרכנים לשלם בקלות, במהירות ועם שקט נפשי", אמרו לאחרונה בחברה, שטוענת כי היא הראשונה בענף שנפרדת מטכנולוגיית הפס המגנטי.

על פי מאסטרקארד, מגפת הקורונה הביאה להאצה של תהליכים טכנולוגיים, שלרוב לוקחים שנים, והגבירה את הצורך של צרכנים לשלם באמצעים שונים. כך למשל, מציינים בחברה, ברבעון הראשון של 2021 גדל נפח התשלומים ללא מגע, שניתן לבצע באמצעות כרטיס או סמראטפון, בלמעלה ממיליארד דולר בהשוואה לרבעון המקביל ב-2020.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים