שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » מבנה חדש עבור ארגון הצלה והכנסת ספר תורה
שִׂישׂוּ וְשִׂמְחוּ
'הצלה' מתגאים בכך שהתרומות שהשיגו ביום ההתרמה אשתקד עמד על סכום של 15 מיליון דולר. היום חוגגים בארגון את סיום כתיבת ספר תורה מיוחד שנכתב לזכות אנשי הארגון
בניין הצלה

בהשקעה של לפחות 2.5 מיליון דולרים יקים ארגון 'הצלה' בניו-יורק מבנה של קבע בשכונת קראון-הייטס בעיר הידועה כמעוז החב"די הגדול בעולם וכאחת מארבע השכונות החרדיות המרכזיות של רובע ברוקלין. הצורך בבניין הזה היה כל הזמן מעל פני השטח, אולם מגפת הקורונה שעודנה משתוללת בארה"ב ושהביאה לפטירת מאות חסידי חב"ד, מתוכם עשרות רבות בשכונת קראון-הייטס שהייתה לשכונה החרדית הראשונה בעולם שנפגעה קשות, הביאה את הצורך הזה ליד פועל.

יחד עם שכונת קראון-הייטס יבנה מרכז הזנקה חדש של 'הצלה' גם בעיירה פומונה – אזור חדש בדרום ניו-יורק, בסמוך למאנסי שהפך ללהיט החדש בקרב היהדות החרדית בניו-יורק. פומונה המציעה בתים יפים ומורווחים במחירים זולים והרחק משאון העיר, הפכה ליעד אטרקטיבי במיוחד ומכאן הצורך שעלה לבנות בה מרכז מיוחד של 'הצלה'.

בו בזמן, לא פחות מ-60 ערים אחרות ברחבי ארה"ב, אירופה, אוסטרליה, ארץ הקודש ודרום אמריקה יזכו לעדנה, כל אחת בתחומה, במסגרת 'מתיחת הפנים' של 'הצלה'. בחלק מהמקרים ירכשו אמבולנסים חדשים ובאחרים יירכש ציוד מיוחד או יערכו שיפוצים במבנים הקיימים. אגב כך בארגון חושפים מעט נתונים מפעילותם בשנה האחרונה. 7,029 מתנדבים פעלו ב-452 ערים בעולם וטיפלו בלא פחות מ-369,650 מקרים רפואיים.

ב'הצלה' מתגאים בכך שהתרומות שהשיגו ביום ההתרמה המיוחד שערכו בשנה שעברה, בו נכסנו לארגון תרומות בסך 15 מיליון דולרים הם אלו שאפשרו את פריצת הדרך האמורה.

היום חוגגים בארגון את סיום כתיבת ספר תורה מיוחד שנכתב לזכות אנשי הארגון ולזכות המתנדבים בכל ארגוני הצלת החיים יהודיים בעולם כולו, במסגרת אירוע ההכנסת ספר תורה יופיעו גדולי הזמר החסידי מרדכי בן דוד ואברהם פריד, וכן מוטי שטיינמץ, ישי ריבו, האחים מרקוס וגד אלבז.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים