שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מברך על ההחלטה לנקות את סעיף השוחד"
ליצמן מגיב
לשכת השר על החליט היועמ"ש: "אנו מאמינים בחפותו המלאה, השר ליצמן יערך לשימוע שבסופו, אנו בטוחים שבעזרת השם יוסר גם החשד הנותר מעלילת הכזב שטפלו עליו"
תגיות:
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

לשכת השר יעקב ליצמן הגיבה הערב (חמישי) להחלטת היועמ"ש לממשלה לשקול הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע: "לאורך כל שנות פעילותו הציבורית פעל השר ליצמן למען כלל הציבורים והאוכלוסיות, בכללם מתן מענה מיוחד לפניות הציבור ללא אפלייה ועל פי החוק בלבד".

"אנו מאמינים בחפותו המלאה של השר ליצמן ומברכים על ההחלטה לנקות את השר ליצמן מסעיף השוחד. השר ליצמן יערך לשימוע שבסופו, אנו בטוחים שבעזרת השם יוסר גם החשד הנותר מעלילת הכזב שטפלו עליו".

"בחלקו של השר ליצמן נפלה הזכות הגדולה לעשות למען הכלל ולמתן מענה לאלפי פניות של אנשים מכל גווני האוכלוסיה שפנו אליו בבקשה שיושיט להם עזרה. דלתו של השר ליצמן תשאר תמיד פתוחה והוא ימשיך לפעול כשליח ציבור נאמן של אזרחי ישראל כולם, תוך הקפדה על הוראות החוק והמינהל התקין", לשון הודעת הלשכה.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני על ההחלטה להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד השר יעקב ליצמן: "אני מאמין בצדקת דרכו בפעילותו למען הציבור לכלל ולפרט ומקוה ומתפלל שהצדק יצא לאור במהרה". סגה"ש אורי מקלב: "אנחנו מחזקים את ידי השר ליצמן אשר פעל עשרות שנים למען כלל הציבור ללא כל הבדל ומקווים כי צדקתו תצא לאור".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "את הודעתו של מנדלבליט על כוונתו להעמיד לדין את השר ליצמן בעבירות של הפרת אמונים, והיא מביכה, חמורה ומקוממת. ליצמן ידוע כמי שמטפל באלפי פניות ציבור במסירות ומסייע לכל פונה".

"אישית העברתי דרך לשכתו מאות פניות לאורך השנים ובכולן הוא עשה כל שביכולתו כדי סייע כשמעולם הוא לא שאל ולא ידע את זהות הפונה או השתייכותו. בד"כ מדובר בבעיות בירוקרטיה, סחבת, אטימות, שיקול דעת לקוי, או נפילה בין הכסאות (רעות חולות שהבירוקרטיה הישראלית למרבה הצער מלאה בהן), והוא תמיד ניסה ובהמון פעמים הצליח לפתור בעיות ולסייע, ופעמים רבות להציל חיים ממש".

"הניסיון לטעון נורמטיבית שכשנבחר ציבור פונה לפקידים הכפופים לו במטרה לשנות את החלטתם או פעולותיהם כשהוא, כממונה עליהם, סבור שהם טעו, עולה כדי הפרת אמונים ועבירה פלילית הוא הזוי ומקומם. המשך ניסיונות ההפחדה של המערכת המשפטית את נבחרי הציבור וההשתלטות שלהם על תהליכי קבלת ההחלטות. יש לדחות אותו בשאט נפש. זו אינה הפרת אמונים, זו שמירת אמונים של נבחר הציבור לציבור".

"אני מבקש לחזק את ידיו של השר ליצמן ולהודות לו בשם אלפי, ואולי עשרות אלפי, מי שנעזרו וממשיכים להיעזר במסירותו למען הציבור לאורך השנים. על רקע התנהלות היועמ"ש לא יהיה מנוס מלהסדיר גם את זה בחקיקה".

"ולא בשולי הדברים, למקרא תיאור העובדות המיוחסות לשר ליצמן בהודעת היועץ, אי אפשר שלא להיזכר בניסיונן של הפרקליטות הבכירות דינה זילבר ואורית קורן להשפיע על תצהירו של דר' חן קוגל לבית הדין לעבודה בעניינה של דר' מאיה פורמן, ניסיון חמור בהרבה להדיח עד ולשבש הליכי משפט במסירת תצהיר כוזב. אז נמנעו בפרקליטות מלחקור או להגיש כתב אישום נגד זילבר וקורן. שוב אנו פוגשים סטנדרט כפול ומקומם בהתנהלותו של מנבלבליט. אני קורא ליועץ להתעשת ולחזור בו מכוונתו לאלתר", דברי סמוטריץ'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים