שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » "מגדלי שקל" בבני ברק נמכר ב-177 מיליון ש"ח
מידי הפניקס
מניבים רוכשת את הנכס מידי קבוצת הפניקס ביטוח. ה-NOI השנתי מחוזים חתומים מסתכם בכ-11 מיליון שקל, ולאחר השכרתו המלאה של הבניין, ה-NOI צפוי לגדול לכ-12.5
מגדלי שקל בבני ברק | צילום: דוברות יח"צ

מניבים קרן הריט החדשה הודיעה על רכישת נכס מניב נוסף – מבנה משרדים ומסחר המוכר בשם "מגדלי שקל" בבני ברק. בתמורה לרכישת הנכס תשלם החברה למוכרת, קבוצת הפניקס ביטוח, 177 מיליון שקל, לא כולל הוצאות עסקה בסך של כ-11.5 מיליון ש"ח (בעיקר מס רכישה), ובתוספת מע"מ.

המגרש הנרכש, בשטח כולל של כ-5.8 דונם, ממוקם בסמוך למחלף גהה, בצמוד לתחנת הרכבת הקלה העתידית, ובסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ושכונות מגורים. הבניין הקיים במגרש הינו בשטח בנוי של כ-17 אלף מ"ר – 7 קומות משרדים בשטח של כ-12,000 מ"ר, שטחי מסחר בקומת הקרקע בשטח של כ-2,600 מ"ר, חניון עילי, למנויים ולמזדמנים, הכולל כ-450 מקומות חניה, וקומת מרתף המשמשת בעיקר לאחסנה, בשטח של כ-2,600 מ"ר.

לבניין צמודות זכויות בנייה בשטח (ברוטו) של כ-5,000 מ"ר, המאפשרות תוספת משרדים באמצעות הקמת מבנה סמוך נוסף.

בכוונת החברה להשביח את הנכס באמצעות השכרת שטחים פנויים, לרבות החניון, וכל זאת במקביל להשלמת העבודות בקו הרכבת הקלה. כמו כן החברה עשויה בעתיד לנצל את זכויות הבניה הקיימות.

נכון למועד זה, מושכרים כל שטחי המסחר והמרתף בבניין וכ-80% משטחי המשרדים לכ-80 שוכרים. מרבית הסכמי השכירות הנוכחיים מסתיימים בין השנים 2022 ל-2024. ה-NOI השנתי מחוזים חתומים עומד על כ-11 מיליון שקל, ולאחר השכרתו המלאה של הבניין הוא צפוי לעמוד על כ-12.5 מיליון שקל.

לאחר רכישת הבניין בבני ברק, מחזיקה מניבים כיום ב-20 נכסים בשטח כולל של כ-240 אלף מ"ר וכ-54 אלף מ"ר שטחי חניה. בחודשיים האחרונים, דיווחה החברה על מספר עסקאות בהיקף כולל של כ-358 מיליון ש"ח (לא כולל הוצאות עסקה), הכוללות רכישת 50% ממתחם שלד-פלד בפארק התעשיה קיסריה; 50% ממגרש המיועד להקמת פרויקט תעסוקה ומסחר בסמוך לתחנת רכבת קיסריה-פרדס חנה ושני נכסים מניבים באור יהודה ובעכו.

עופר אברם, מנכ"ל מניבים קרן הריט החדשה: "מניבים ממשיכה לאתר הזדמנויות, בהתאם לאסטרטגיית ההשקעה של החברה, ושמחה לדווח על רכישת 'מגדלי שקל' בבני ברק. מדובר בנכס במיקום אטרקטיבי, בסמוך לתחנת הרכבת הקלה, עם פוטנציאל השבחה משמעותי, בין היתר באמצעות ניצול זכויות הבניה הקיימות. העסקה תמשיך להגדיל את ה-NOI וה- FFO השנתי של החברה באופן מיידי ותעשה שימוש בחלק משמעותי מהמזומן שבידי החברה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים