שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האוטובוס של מד"א משתתף בתרגיל החירום
נקודת מפנה
תרגיל החירום הלאומי, "נקודת מפנה", נפתח הבוקר וימשך עד יום רביעי • במסגרת התרגיל ידומה ויסות פצועים באמצעות אוטובוס הטיפול נמרץ של מד"א
טקס השקת אוטובוס טיפול נמרץ של מדא | צילום: מגן דוד אדום

החל מהבוקר מתקיים תרגיל עורף לאומי, בו לוקחים חלק גופי החירום בישראל, בהם מגן דוד אדום, פיקוד העורף, רח"ל (רשות חירום לאומית), משטרת ישראל, כיבוי אש והרשויות.

תרגיל החירום בהובלת רח"ל במשרד הביטחון ופיקוד העורף מדמה תרחיש רב-זירתי, כשהעורף הישראלי נמצא תחת מטח כבד של טילים והפרות סדר על רקע לאומני בתוך המדינה והוא כולל תרגילי מטה ולצדם תרגילי שטח.

במהלך השבוע ישתתפו צוותי מגן דוד אדום, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל ואחד מהגופים המרכיבים את פיקד העורף בתרגילים ברחבי הארץ, ביום ג' (2.11) יתרגלו צוותי מד"א פינוי תחת אש של מוסד לאוכלוסייה מיוחדת בקיבוץ דפנה, תרחיש של אירוע רב נפגעים במהלך פינוי ישוב בכפר יובל וויסות פצועים (פינוי פצועים לאחר טיפול ראשוני בבית חולים קרוב לבתי חולים מרוחקים) מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה לבי"ח שערי צדק בירושלים.

הויסות יתבצע באמצעות אמבולנסים של מד"א ובאמצעות האוטובוס לטיפול נמרץ המיוחד של מד"א המאפשר פינוי של עד 13 פצועים בבת אחת, מהם שני מטופלים שנדרשים לטיפול רפואי מתקדם ברמת ניידת טיפול נמרץ. האוטובוס של מד"א כבר היה שימוש מבצעי כאשר היה צורך להעביר מספר רב של חולי קורונה בין בתי אבות ובשריפה הגדולה בנוף הגליל בשנה שעברה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים