שיתוף
תגובות
חדשות » מגעים בין הממשלה לחרדים לתמיכה מבחוץ
ישתפו פעולה?
על פי המתווה, בחצי השנה הראשונה החרדים לא יתקפו את הממשלה ובתמורה יקבלו קידום תקציבים. בתגובה לדיווח אמרו גורמים חרדים ל'בחזית': לא היו דברים מעולם
ישיבת סיעת יהדות התורה בהשתתפות רה"מ נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

הכתבת הפוליטית אנה ברסקי במעריב מדווחת הערב (מוצ"ש) כי גורמים המעורים בפרטים סיפרו על מגעים אינטנסיביים שהתנהלו לאחרונה בין בכירים בממשלה לבין נציגים חרדים, כאשר על הפרק מתווה להנמכת הלהבות בין הצדדים. מהצד החרדי ניהל את המו"מ הנציג החסידי, על פי אותם גורמים.

על פי הדיווח, המתווה החדש אמור לעבוד בצורה הבאה: החרדים יפסיקו לתקוף את הממשלה בחצי השנה הקרובה, ובתמורה יקבלו בלימת חקיקה, בנושאים הנחשבים לרגישים בציבור החרדי, למשל גיור על ידי רבני ערים, חוק הגיוס ועוד. אחרי שתעבור חצי שנה, הקואליציה תדאג לתקציבים למגזר החרדי, כאשר החרדים יתמכו בקואליציה מבחוץ.

ברסקי מציינת כי על פי אותם הגורמים, המתווה נמצא בשלבי משא ומתן בלבד וטרם הבשיל ונסגר. אך כן מציינים כי נראה שהשיטה הפרגמטית, עליה מדברים נציגי יהדות התורה כבר זמן מה, עוברת משלב התיאוריה לשלב המעשים.

בתגובה לדיווח אמרו גורמים חרדים ל'בחזית': לא היו דברים מעולם

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. אין דבא כזה קודפ הממךה צריכה לשלם ואחר כך ניראה איך להפיל את ממשלת השמד כמה שיותר מהר לא מצטרפים לממשלה שרוצה לכלות כל סימן יהודי

  2. לש. מירושלים
    אם העיסקה תעצור את החוקים שמתכננים לחקוק נגד הדת, אז זה בדיוק האידיאולוגיה שעבורה הם נשלחו לכנסת.
    עכשיו, אם אתה הצבעת ג' כי חשבת שהם צריכים לדאוג לאינטרסים של הימין, אז טעיתה בכתובת. החרדים נמצאים בכנסת כדי לדאוג ליהדות של כלל היהודים במדינה ולזכויות החרדים בפרט, כולל תקציבים. כן, צריך גם כסף כי אצלנו כסף זה תורה. אם אין קמח אין תורה.

  3. בושה!! לא ייאמן עד כמה אפשר לקנות הכול בכסף. אין אידיאולוגיה, אין החזקת עמדה, הכול נזיל, העיקר שיעברו התקציבים לישיבות. פעם בחרתי ג וזו בלי נדר הפעם האחרונה.

    1. חתיכת פושע למה שהם לא יקבלו תקציבים לישיבות אתה אוכל חינם כמו שהמגזר החילוני מקבל הכל גם הם יקבלו לך קבינימט עם הקנאות שלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים