שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » מגעים לפסגה בין ישראל, ארה"ב והמפרץ
דיווח
שר החוץ יאיר לפיד שוחח הערב עם שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זיאד. במהלך השיחה דיברו על שורה של נושאים מדיניים וכלכליים וסוכם שהם יפגשו בקרוב
תגיות:
בני גנץ ומייקל רטני | צילום: טל עוז / משרד הביטחון

מגעים למפגש פסגה בין ישראל, ארצות הברית ומנהיגי מדינות המפרץ. כך בכאן 11. הפסגה נועדה לחגוג שנה להסכמי הנורמליזציה וטרם נקבע היכן תתקיים, אם בירושלים, כפי שבישראל רוצים, בוושינגטון או באחת מערי הבירה הערביות.

המחשבה היא שקיום הפסגה באחת ממדינות המפרץ תאפשר אולי לפרוץ את הדרך גם למדינה נוספת, אך כרגע אין התקדמות בנושא. בשבועות האחרונים המגעים הללו, שבוצעו על ידי שר החוץ היוצא, גבי אשכנזי, העלו הילוך. כעת הם גם תלויים בממשלה החדשה, שעד עתה הביעה נכונות להמשיך בצעדי הנורמליזציה.

שר הביטחון, בני גנץ עדכן: "נפגשתי היום עם שגריר ארה"ב מייקל רטני. דנו בנושאים שעל הפרק ביניהם קידום המהלכים מול רצועת עזה, שיביאו ליציבות ויקדמו את החזרת השבויים והנעדרים. אמרתי לשגריר שישראל תמשיך לפעול ביחד עם ארה"ב בכדי למנוע מאיראן נשק גרעיני, והדיאלוג בנושא יהיה דיאלוג בין בעלות ברית ובחדרים סגורים".

שר החוץ יאיר לפיד שוחח אמש עם שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זיאד. במהלך השיחה דיברו על שורה של נושאים מדיניים וכלכליים וסוכם שהם יפגשו בקרוב על מנת להעמיק את הקשרים בין מדינותינו לטובת שני העמים והמזרח התיכון כולו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים