שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "מדובר באירוע הומניטרי ולא ביטחוני"
גנץ
שר הביטחון על עסקת החילופים עם סוריה: "מבקש להודות לשר ההגנה הרוסי ולממשלת רוסיה על הסיוע בהשבת הישראלית מסוריה לישראל"

שר הביטחון בני גנץ התייחס היום (שישי) לעסקת החילופים עם סוריה ואמר כי "חשוב לי לעשות סדר לגבי האירוע בצפון. לפני כשבועיים קיבלנו מידע על אזרחית ישראלית הנמצאת בידי כוחות הביטחון הסורים. היא עברה לצד הסורי על דעתה ובכוחות עצמה – אירוע שאנחנו עוד נתחקר".

"מיד, התחלנו לפעול להשבתה. הבהרנו לצד השני שמדובר באזרחית ושיש כאן אירוע הומניטרי ולא ביטחוני. ערכנו שיחות של הבכירים ביותר עם מקבילינו הרוסים, שוחחתי באופן אישי עם שר ההגנה הרוסי, לו אני מבקש להודות על מעורבותו ועל הסיוע של ממשלת רוסיה במאמץ להשבתה הביתה. מדינת ישראל, תמיד תסייע לכל ישראלי בכל מקום בעולם".

יו"ר כחול לבן הוסיף בסרטון סיכום השבוע כי "בשבוע הבא ישראל תעשה צעד משמעותי לקראת חזרה מבורכת לשגרה. מתווה "התחסנת נכנסת" אותו הובלתי יוצא לדרך. ביום ראשון התיירות, התרבות וחדרי הכושר יפתחו, לצד פתיחת המסחר. סגר לכשעצמו הוא לא תוכנית עבודה, בעלי העסקים, מובטלים ומשפחות סבלו ממנו יותר מידי זמן. כשצריך סוגרים, כשאפשר – פותחים".

"השבוע, אחרי שנים שהייתה תקועה, אישרנו את תכנית הרכש של צה"ל, כך שהצבא יוכל לשדרג את יכולותיו. לדוגמא -החלפת טייסת מתדלקים שאיתנו עוד משנות השבעים, בטייסת חדשה שתאפשר לנו טווחי טיסה משופרים ודברים נוספים חשובים", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים