שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדוע יש לכנות את יאיר לפיד "רה"מ בפועל"
מעוז מסביר
ח"כ אבי מעוז תקף את התנהלות הממשלה בהתמודדות עם נגיף הקורונה, ירד לעומק ה"אבסורד" לדבריו, בדבריו של רה"מ בנט שחוזר שוב ושוב על ההצלחות של הממשלה
רה"מ נפתלי בנט והשר יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז סיפר על הפוסט שכתב רה"מ בנט בו הוא "מנסה לתרץ את המחדל החמור והקטסטרופלי של אובדן השליטה וחוסר המעש של הממשלה לגבי הגל הנוכחי של הקורונה", כך לדבריו.

בנוסף, מעוז הזכיר את דבריו של רה"מ בנט בישיבת הממשלה בה אמר כי "המטרה שלנו נשארה אותה מטרה – לשמור על הכלכלה מתפקדת ככל האפשר, ולהגן על הפגיעים ביותר". לדבריו של מעוז, "גם ביחס למטרה הזאת הממשלה בראשותו נכשלה כישלון חרוץ, בעלי העסקים בהחלט נפגעו, כמו כל אזרחי ישראל מסערת האומיקרון, אלא שבניגוד לממשלה הקודמת, הממשלה הנוכחית משחקת בנדמה לי, כאילו הכל ממשיך לתפקד כרגיל, וממילא אפילו לא מפצה את מי שנפגע".

"בנוסף, לדבר על הגנה על הפגיעים ביותר זו עוד מכבסת מילים, בזמן שכמות המאומתים מרקיעה שחקים, וממילא גם כמות החולים הקשים עולה, וזאת בזמן שגם בקרב צוותי הרפואה ישנם חולים רבים".

בנאום שנשא במליאת הכנסת, פנה מעוז לרה"מ נפתלי בנט ואמר לו שיש משהו מאוד בסיסי שהוא כנראה מפספס. "אמנם אתה מחזיק בתואר ראש הממשלה, אולם ראש הממשלה בפועל הוא יאיר לפיד". לדבריו של מעוז, "העובדה שיאיר לפיד נתן לך את האפשרות לשבת על כיסא ראש ממשלה, היא לא מטרה אלא אמצעי להגיע למטרה האחת והיחידה – שבעוד כשנה וחצי, בחדש אלול תשפ"ג' יתיישב יאיר לפיד על כיסא ראש הממשלה, ומכיון שכך, אתה הוא רק האמצעי, והאמצעי ראוי לו שיכונה ראש הממשלה בתואר, ואילו המטרה, כלומר יאיר לפיד, הוא ראש הממשלה בפועל".

לטענתו של מעוז, ההימנעות מבחירות חמישיות, הגזירות של שר האוצר על השכבות החלשות, ניסיונות טשטוש הזהות היהודית של מדינת ישראל, המיליארדים ששולמו כשוחד לתנועה האיסלאמית, הממשלה הנורווגית המנופחת, התכניות של שר המשפטים לסתום פיות ברשתות החברתיות, השינוי שהוחלט עליו בלמ"ס בעקבות לחציו של השר שטרן אותו פרסמה העיתונאית טל שניידר, ולפיו העולים הגויים ממדינות חבר העמים יוגדרו באופן מהנדס תודעה כ"אוכלוסיה יהודית מורחבת", "כל המעללים הללו של הממשלה הרעה הזאת ועוד רבים אחרים הם כולם אמצעי לאותה מטרה אחת ויחידה התיישבות יאיר לפיד על כיסא ראש הממשלה".

מעוז אף הזהיר כי "אם חס וחלילה היום הזה יגיע, כל הפגיעות של הממשלה, בזהותה היהודית של המדינה, בהפקרת חבלי מולדת, ביחסי החוץ של מדינת ישראל, במלחמה בטרור הערבי ועוד ועוד, כולם יתגמדו מול מה שצפוי לנו".

"ואתה אדוני רה"מ בתואר דהיום מר נפתלי בנט", המשיך ח"כ אבי מעוז, "וחבריך ממפלגתך וממפלגת תקווה חדשה תיזכרו בתולדות ימי מדינת ישראל כמי ששימשו אך ורק שליבות בסולם השמאל הרדיקלי, שהפך את מדינת ישראל ממדינת הלאום של העם היהודי למדינת כל אזרחיה".

לסיום אמר מעוז, "עם ישראל אינו מיואש. אנחנו, יחד עם רוב רובו של עם ישראל, מלאים בוודאות באמונה באלוקי ישראל. כפי שלא עזב חסדו ואמיתו מעם ישראל לעולם, וכפי שהשיב וקיבץ אותנו מארבע כנפות תבל בחזרה לארצנו בתהליך התחייה, כך הוא יושיע אותנו במהרה מכל אותן הרוחות הזרות הללו, ומדינת ישראל תחזור לפרוח, לשגשג ולהתבסס כמדינה יהודית, אשר ייעודה ניתן לה ע"י בורא עולם: 'ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש', במהרה בימינו אמן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים