שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » מדליה לבעלת עסק: בואו נעבור יחד את התקופה
עצמאיות בחזית
אתי קצבורג מלווה אנשי עסקים והיא ממש לא מתכוונת לוותר גם אם יש קשיים, ולהפך • קוראת לכן להפנות אליה שאלות, לבטים או סתם הגיגים ולנסות לקבל כח כי אין לנו דרך
שטרות של 200 שקל עם מסכת קורונה | צילום: MagioreStock, שאטרסטוק

להיות בעלת עסק בימים אלו, בכל מקצוע שהוא, מצריך קבלת מדליה. עזבו, לא רק בעלות עסק, כל אישה ששורדת את התקופה – מבחינתי ראויה להערצה.

כעצמאית בעלת עסק שחיה לצד שכיר, אני חווה את ההבדלים משמעותית, ולו רק בשביל סדר היום. ולא, לא מדברת כרגע על מפוטרים או כאלו שלא הוחזרו מחל"ת, אלא על שכירים שכן עובדים ויש הרבה.

סדר היום שלהם שונה מאד מהעצמאיים, כי נוסף לכך שאין עבודה, או עבודה שירדה בכחצי מהכמות, העצמאי מתמודד עם יצירת סדר יום כל יום מחדש ומתמודד עם ביטול יומנים, לקוחות שאין להם פתאום לשלם או מפסיקים תהליך, או פשוט לא רוצים לקנות.

מיליון דברים, ולבד.

איני מתיימרת לכתוב על מצא את ההבדלים, כי כולם חווים קושי, וישקרו אלו שיגידו שלא, אבל ממקומי העצמאי שמלווה עסקים יום יום וחווה את הקשיים והתסכולים, חשוב לי להבהיר לעצמאיות: אתן לא לבד, כי יש עשרות אלפים באותה סירה. בואו נעבור את זה יחד.

בשבועות הקרובים אשתף פה התלבטויות משמעותיות של עסקים ופתרונות יצירתיים או זמניים לימים אלה, שכולן תוכלנה ללמוד מזה, וגם שנזכור שבימים כאלה המטרה שלנו לחזק זו את זו במה שאפשר, אמא תמיד מלמדת אותי כל יום להיות עסוקה בנתינה כי זה הדבר היחיד שחוזר אלייך בכפולות.

מוזמנות לשלוח אלי למייל לבטים, אתגרים וגם סתם לשתף הגיגי עסק וניתן לו את הבמה הראויה, מוכנות? [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים