שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מהם מוצרי החשמל ששווה להשקיע בהם למטבח?
מוצרי חשמל
כולנו יודעים שמקרר הכי יפה כשהוא רחוק מהעין, הסיבה העיקרית לכך היא המבנה העצום והמגושם שלו, שלוקח יותר מידי מקום ונוף בתוך המטבח עצמו
מטבח מודרני | צילום: FREEPIK
מקרר אינטגרלי

במידה ואתם עוברים לבית חדש או משפצים את המטבח הקיים, אנחנו ממליצים לכל להשקיע עוד קצת ולרכוש מקרר אינטגרלי שיראה מושלם במטבח החדש שלכם. בצורה הזאת המקרר יראה כחלק מארונות המטבח שלכם, ויהיה בקו אחיד עם המטבח מבלי שנאלצתם לרכוש מקרר שבולט החוצה או מקרר שיושב בפינה עצמאית במטבח וסתם שורף מקום. קחו בחשבון שזה הוא מקרר יקר יחסית, אך תמיד אפשר לרכוש שני מקררים אינטגרליים בגודל בסיסי של 60 ס"מ, ופשוט ליצור לעצמכם מקרר 2 דלתות.

כיריים משולבות

הדבר האחרון בעולם המטבחים זה הכיריים המשולבות, שסופסוף הגיחו לחיינו בגרסאות יוקרתיות ואיכותיות, ופתרו את השאלה הקיומית שהיא מה לרכוש, כיריים גז או אינדוקציה. הבעיה האמיתית כאן היא שהמון אנשים מתלבטים בין השניים, מהסיבה שלאינדוקציה יש יתרונות שונים כמו נראות אסתטית במטבח, העובדה שהן מתנקות בקלות, ובעיקר הבטיחות.

מצד שני כיריים הגז המוכרות מביאות לנו את היתרונות שאי אפשר לוותר עליהם במטבח, כמו בישול לפי הרגש, ומגע עם אש חיה שמאפשרת בישול מאכלים מיוחדים, כמו חציל שרוף, פיתה שרופה ועוד. לכן אם גם אתם מאלה שמתלבטים ולא רוצים לוותר על שום יתרון, הכיריים האלו נועדו בשבילכם.

מכונת קפה

אצל רובנו קפה הוא הדבר הראשון שאנחנו מכניסים לפה בבוקר, ולכן אין מחיר לקפה טוב. השקעה במכונת קפה איכותית, היא ההשקעה הכי טובה שאתם יכולים לעשות, מהסיבה שהוא מהווה חלק כל כך גדול מהחיים שלכם. תחשבו שזה מוצר שאתם הולכים להשתמש בו כל יום, לפחות כמה פעמים ביום, ולכן השימוש ביחס להשקעה הוא משתלם ביותר. קחו בחשבון שהיום קיימות מגוון מכונות קפה מכל הסוגים, החל ממכונות אספרסו בסיסיות, מכונות עם מקציף חלב בצד, ומכונות עם מקציף חלב מובנה, שמאפשרות לכם לקבל קפוצ'ינו מושלם היישר מאיטליה, בלחיצת כפתור בסיסית. 

תנור איכותי

בדומה למקרר וכיריים, השקעה בתנור היא השקעה חד פעמית שתלווה אתכם לפחות לעשר שנים הקרובות. תנור מקבל כמעט את אותו המשקל של כיריים, מהסיבה שאפשר להכין ולבשל בו כל כך הרבה מאכלים, ולכן אין פה ספק שההשקעה שלכם משתלמת. בחרו בתנור איכותי שעונה על הצרכים האישיים שלכם במטבח, ותאמינו לנו שלא תתחרטו על זה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים