שיתוף
תגובות
דעות » מה אסור לך לומר למאפרת מקצועית? • מדריך
עשי ולא תעשי
מעין קרני מסבירה גם כיצד תיחשבי למבינה יותר באיפור ותוכלי להוריד ממך מוכרות שמנסות למכור לך מה שהן רוצות • וגם: מה מותר או אסור לומר למאפרת מקצועית
עמדת איפור | צילום: New Africa, שאטרסטוק

היום אני רוצה לכתוב על מספר משפטים ומושגים שיעזרו לך להכיר יותר את השפה המקצועית של האיפור וישנו לך את צורת החשיבה הרגילה. בנוסף הם יגרמו לך לחשוב קצת כמו מאפרת וכך תוכלי:

1. לשדר יותר מקצועיות כשאת קונה מוצרי איפור – דבר שיסייע לכך שהמוכרות לא ימכרו לך משהו שאינו מתאים (כשאני מגיעה לחנות אני מיד אומרת שאני מאפרת וככה עוזבים אותי בשקט).

2. לדעת להסביר למאפרת מה את רוצה (בלי שהיא תחשוב "אה, זו עוד אחת נחמדה שחושבת שהיא יודעת מה היא אומרת…טוב, נהנהן במרץ ונמשיך לפי מה שהבנתי").

3. סתם בשביל ההרגשה האישית שלך, שאת מבינה באיפור.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

טעות מספר אחת, היא להגיד למאפרת "אני לא רוצה מעושן". מדוע זו טעות משעשעת? כי עישון זו טכניקה שמלווה כל מאפרת טובה מיום כניסתה לשערי בית הספר לאיפור. עישון זו מילה סטייליסטית לטשטוש. עישון זהו שלב חובה בכל שלבי האיפור. צריך לטשטש את המעברים של הצלליות, את המעברים של הסומק, של ההצללה, של הברונזר ומה בעצם לא? ותאמיני לי שאת לא רוצה איפור לא מעושן.

בדרך כלל כשאנחנו אומרות זאת למאפרת, אנו מתכוונות שאנחנו רוצות או לא רוצות איפור שחור כבד (מעושן).

"אם אני לא רוצה להתאפר עיניים זה יעלה לי פחות?" – אני מבינה מהיכן המשפט הזה מגיע. ב"ה יש הרבה נשים צנועות שלא מתאפרות בעיניים ורוצות אם אפשר להוריד קצת במחיר, כי "זה בטוח מוריד מהעבודה ומהזמן, לא?".

אז אני אומרת בתור מאפרת שאיפרה הרבה גם וגם – זה לא בהכרח מוריד. לא מהזמן ולא מהעבודה. דווקא בגלל שלא עושים עיניים, אני (ואנחנו המאפרות) עושה כמיטב יכולתי לעבוד יותר על יתר הפנים ויש הרבה מה.

אם היינו לוקחות לפי כמות העבודה, אז לא היה מחירים וזה היה הולך כך:

לקוחה: מממ, העבודות שלך מהממות! כמה את לוקחת לאיפור?

מאפרת מדופלמת: אאאממ, זה מאוד תלוי כמה שינויים תרצי בסוף האיפור, כמה את יודעת להסביר מה שאת באמת רוצה, אם את טיפוס עם ראש פתוח או תתווכחי איתי איזו מסקרה לשים לך (לא שיש בעיה עם המסקרה אבל האחריות כאן נגמרת…)

עיקר העבודה היא להסתכל על הפרטים הקטנים וזה ההבדל בין מאפרת מתחילה למאפרת מקצועית.

"המייקאפ היחיד שלא עושה לי קמטים זה המייקאפ הזה ואני חייבת חייבת שתשימי דווקא אותו" – יצא לי בעבר לאפר נשים שאמרו לי את המשפט הזה ואני ממש מבינה אותן. הרבה מאפרות משתמשות בפורמולות כבדות ממש של איפור שהן מצד אחד עמידות מאוד אבל מקמטות בלי הבחנה.

אבל מה אפשר לעשות שהמייקאפ הקסום הזה הוא פשוט ויומיומי ולא עמיד בכלל, שברגע שתקנחי בטבעיות ובחוסר זהירות את האף – האיפור ירד ויישאר לך אף אדום לתפארת?

מצד שני, אם אני נכנעת בחוסר מקצועיות ושמה את המייקאפ הזה, אני מודיעה על הסרת אחריות מהעמידות.

ולא מדובר רק במייקאפ. התופעה חוזרת על עצמה גם בשפתון, עפרון עיניים, וכל מוצר איפור שיכול בהחלט לפגוע בעמידות ובמראה לאחר זמן או אפילו מיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים