שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מה הוביל את רגב להגריל פריט אספנות פוליטי?
בפוסט לבוחרים
חברת הכנסת מהליכוד הגיבה בחריפות לפרסום לפיו ראש הממשלה ושר החוץ בוחנים את בקשת ארה"ב לחזור לאונסק"ו והכריזה על חידון משעשע
פתק טב של מפלגת ימינה | צילום: באדיבות המצלם

חברת הכנסת מירי רגב מהליכוד התייחסה לפני זמן קצר לפרסום לפיו ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד בוחנים את בקשת ארה"ב כי ישראל תחזור לארגון החינוך, התרבות והמדע של האו"ם, אונסק"ו, והגדירה את הצעד כ"מסוכן".

בפוסט שפרסמה רגב נכתב: "עוד צעד מסוכן של ממשלת בנט-לפיד, בדרך להכחשת הקשר של העם היהודי לארץ ישראל". הניסיון לחזור לאונסק"ו, אותו ארגון שלאורך שנים עשה דה-לגיטימציה למדינת ישראל, הכריז על הר הבית, הכותל ומערת המכפלה כאתרי מורשת פלסטיניים והתייחס לעם היהודי ככובש זר במקומות הקדושים הללו.

"אבל בקואליציה בה יושב ניצן הורוביץ (אדון לחקור את חיילי צה"ל בהאג), ומוסי רז (שקורא לחברי פרלמנט אירופאים לגנות את מדינת ישראל), ומנסור עבאס (התנועה האסלאמית) אין פלא שבנט מנסה לזחול חזרה לידיהם של מי שמנסה לנתק את ההיסטוריה, המורשת והיהדות של מדינת ישראל.

"ולחובבי הארכיון, נחשו מי אמר ומתי 'ישראל תשעה את פעילותה מול אונסק"ו, החלטת אונסק"ו נותנת רוח גבית לטרור'. בין הפותרים נכונה יוגרל פתק של מפלגת ימינה, פריט אספנות למפלגה שנעלמת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים