שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מה כדאי לבדוק לפני שלוקחים הלוואה פרטית?
הלוואה פרטית
בדיקת הפרטים לעומק בטרם לקיחת הלוואה עוזרת לנו לקבל את ההחלטה המתאימה לצרכים שלנו. ככל שנדע מראש לאיזה זמן ההלוואות, לכמה ניתן לפרוס אותה ומה הריבית.
תגיות:
הבדיקות לפני לקיחת הלוואה פרטית | צילום: depositphotos

נכנסתם למינוס ורוצים לדעת ממנו? מתביישים לפנות למשפחה או חברים? הדרך היחידה לפתור את המינוס שלכם הוא לקח הלוואה מבנק או מחברה חוץ בנקאי כדי לכסות אותו. אך רגע לפני שאתם ניגשים לקחת הלוואה, חשוב לשים לב לכמה דברים חשובים בטרם לקיחת הלוואה אשר יחסכו לכם זמן, כאבי ראש מיותרים, עצבים וכסף. כמו כן חשוב שתשוו בין בנקים וחברות חוץ בנקאיות שונות בתנאי ההלוואות שהם מציעים והאם הם מתאימים לצרכים האישיים שלכם.

מה לבדוק בטרם לקיחת הלוואה פרטית?

רגע לפני שאתם לוקחים הלוואה פרטית ומבררים על הלוואות נוספות, יש כמה דברים חשובים שאתם חייבים לבדוק בטרם לקיחת ההלוואה. דברים אלה יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה כבר בעת בירור והשווה בין הלוואות שונות, יחסכו לכם כסף רב והכי חשוב יתאימו לצרכים האישיים שלכם. אז מה חשוב לשים לב?

תקופת ההלוואה – יש לבדוק אם תקופת ההלוואה היא לטווח הקצר או לטווח הארוך, ככל שתקופת ההלוואה ארוכה יותר כך החזרי ההלוואה שלכם תהיה נמוכה יותר, מה שיקל עליכם לעמוד בתשלומי ההחזר. לכן חשוב לשאול בעת לקיחת הלוואה לאיזו תקופה ההלוואה לחמש שנים, ארבע שנים או אולי שנתיים?

ריבית ההלוואה – לריבית הלוואה חשיבות רבה. ישנן לא מעט הלוואות שהריבית שלהן גבוהה מאוד, מה שמשפיע על תשלומי החזר ההלוואה. פגישה עם בנקאי תעזור לכם לדעת יותר על סוגי הריביות והאם הן מתאימות לכם. התאמה מלאה לצרכים שלכם תעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר ולקבל את ההלוואה הנמוכה והמשתלמת עבורכם.

מסגרת הלוואה – חשוב לוודא שמסגרת ההלוואה היא במסגרת נפרדת ולא קשורה למסגרת העו"ש. לרוב מסגרת ההלוואה תהיה במסגרת נפרדת ממסגרת העו"ש כך שהיא לא תפריע לפעולות השונות במסגרת העו"ש.

תשלומי החזר הלוואה – בעת לקיחת הלוואה חשוב לדעת את סכום ההלוואה הכולל ואת תשלומי ההחזר מדי חודש כולל הריבית שעליכם לשלם. ככל שפריסת ההלוואה תהיה לתקופה ארוכה כמו למשל חמש שנים, כך התשלומים שלכם יהיו נמוכים יותר ותוכלו לעמוד בהם.

פריסת ההלוואה – בעת לקיחת הלוואה חשוב לדעת לכמה זמן ניתן לפרוס את ההלוואה, האם אפשר לפרוס אותה לשלוש שנים או אולי ל – 5 שנים. בהתאם לפריסת ההלוואה אפשר לדעת כמה יהיו החזרי תשלומי ההלוואה מדי חודש.

מדוע חשוב לבדוק פרטים על הלוואה בטרם לקיחתה?

בדיקת הפרטים לעומק בטרם לקיחת הלוואה עוזרת לנו לקבל את ההחלטה המתאימה לצרכים שלנו. ככל שנדע מראש לאיזה זמן ההלוואות, לכמה ניתן לפרוס אותה ומה הריבית, כך נוכל לדעת אם נוכל לעמוד בה כל חודש או לא. דבר זה חשוב מאוד מאחר שכל פיגור בתשלום ההלוואה גורר ריבית פיגורים מעבר לתשלום ההחזר הקיים, וכך תשלומי החזר ההלוואה גבוהים יותר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים