שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » מה עושה האינפלציה לכסף שלכם?
לדעת להשקיע
מה יעשה מי שרוצה לחסוך קצת כסף לחתונות הילדים בתקופה בה הריבית על פיקדונות ותוכניות חיסכון כמעט אפסית? • בואו לגלות
וובינר השקעות | צילום: jamesteohart, shutterstock

בואו לגלות אפשרויות חדשות ומעניינות…
בקיצור,
בואו לוובינר המרתק הבא: 'כל מה שרציתם לדעת על השקעות והתביישתם לשאול'

סביבת הריבית האפסית (כמעט שלילית) הפכה את ההשקעה בתוכניות חיסכון ופיקדונות בבנקים, להשקעה שאינה משתלמת במיוחד והביאה רבים אל שוק ההון אם באמצעות קרנות נאמנות ואם באמצעות השקעה ישירה דרך בתי השקעה. אך גם ההשקעה בשוק ההון התבררה כבעייתית משום שהבורסה התנדנדה והיטלטלה בשנה האחרונה בעקבות הקורונה. שוק ההון אולי הניב תשואה גבוהה יותר מאשר אפשר היה לקבל בבנקים, אך הוא גרם חרדות ודפיקות לב למשקיעים רבים.

גם ההשקעה בדירות להשכרה לא הוכיחה את עצמה. בשנה האחרונה נבלמה עליית מחירי השכירות בעקבות הקורונה והם עלו בעשירית האחוז בלבד כך לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. גם ההשקעה בדירות למכירה, קרי, רכישת דירות כדי להרוויח מהשבחתן לאורך השנים, לא הוכיחה את עצמה. מנתוני האוצר לסיכום השנה הקודמת עולה כי רוב מי שמכרו דירה להשקעה בשנה הקודמת, מכרו אותה בהפסד!

מה אם כן יעשו אנשים שרוצים לחסוך כסף לחתונות הילדים, או אנשים שרוצים שהכסף שלהם יעבוד בשבילם? 'קבוצת בסדנו' שרכשה ניסיון רב בתחום ההשקעות תערוך ביום שלישי  יא' אדר (ה־23 לפברואר) הבעל"ט, וובינר מרתק תחת הכותרת "כל מה שרצית לדעת על השקעות והתביישת לשאול". זו הזדמנות נדירה לגלות מקרוב איך עושים כסף במיוחד בעידן הנוכחי. לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים