שיתוף
תגובות
כלכלה » מה עושים היום כשלא יודעים מה יהיה מחר?
פחד הקורונה
עצמאיות בחזית: אתי קצבורג בטיפים ותובנות לקוראות העצמאיות מהידע האישי שלה • אז כיצד מתמודדים עם היום כשלא יודעים מה יהיה מחר?
נגי הקורונה | צילום: Dan76, שאטרסטוק

לפי כמות התגובות שקיבלנו, האתגרים באמת רבים ולא פשוטים. אוף, איזה מצב, מצד אחד אני מרגישה שקשה לאנשים להפנים שמה שהיה לפני הקורונה לא יחזור כל כך מהר, החיים השתנו בהמון פרמטרים, מצד שני זו גם ההזדמנות, כי פתאום נפתח חלון הזדמנויות ענק, שכל אחד יכול לבא וליטול.

אז הקושי הראשון שנדבר עליו היום הוא: כיצד מתמודדים עם מצב מעורער וחוסר וודאות, כלומר, כיצד ניתן לבצע צעד כל שהוא כשאנחנו לא יודעים מה יהיה מחר?

אכן, סוגיה כואבת, מה גם שאי וודאות גורם לפחד ולשיתוק, דבר שמוביל תגובת שרשרת של חוסר עשייה ואיבוד לקוחות או אי גיוס לקוחות חדשים.

אז מה אני עושה כשאני מפוחדת?

כל יום לפני השינה אני מתכננת את היום שלי, כולל הפיצ'יפקס הכי קטנים. כן כן, גם הליכה למכולת או ביצוע מטלות שגרה, זה מרגיע אותי, ממלא אותי ועושה לי סדר בעבודה ובבית.

‏מדי יום אני מנסה ליצור משהו חדש כמו שיתוף פעולה יצירתי עם בעלת עסק דומה לשלי, איזה מאמר במקום מעניין ולא שגרתי, משהו שכרוך קצת ביצירה ואומץ בקטנה. כך לדוגמה, בשבוע הבא אעלה הרצאה פרקטית עם מנהל משרד פרסום ויזמת שמדברת על חזון ויעדים. לכאורה אין קשר, אך יצרנו שיתוף פעולה מעניין כי לכל אחד מאתנו יש מה לתת לעסקים מהמקום שלו.

לא תאמינו כמה הזדמנויות יש סביבכן כמו פטריות בשלות. רק תתבוננו ותצאו מקונכיית הפחד, כי הוא לא תורם, הוא רק מחליש.

אוהבת אתכן.

ובהצלחה.

מוזמנות לשלוח למייל שיתוף באתגרים נוספים וכן שאלות ובקשות לייעוץ, ונענה לפי הסדר. עד אז, הרבה בריאות. [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים