שיתוף
תגובות
משפט » מוזס: "האמירות לנתניהו – חלק משיח מקובל"
מגיב לאישום
מו"ל ידיעות אחרונות הגיש את תשובתו לכתב האישום בתיק 2000 ודוחה את הטענה כי הציע והבטיח שוחד לנתניהו: "כופר באישום, דוחה מכל וכל את הטענה"
בניין עיתון ידיעות אחרונות | צילום: דר' אבישי טייכר, ויקיפדיה

עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב-סבאג המייצגות את נוני מוזס הגישו את תגובתו לכתב האישום לבית המשפט המחוזי בירושלים: ״מוזס כופר באישום נגדו״, כתבו, ״מוזס דוחה מכל וכל את הטענה כי הציע והבטיח שוחד לנתניהו״״האמירות בשיחה בעניין חוק נאמרו כחלק משיח לגיטימי שמהותו ׳לובינג׳ והאמירות בשיחה בעניין חוק נאמרו כחלק משיח נהוג, לגיטימי ומקובל בין פוליטיקאים וגורמים ציבוריים לבין אנשי תקשורת״.

״כתב האישום מתבסס על פרשנות שגויה של האמירות בשיחה תוך התעלמות ממכלול השיחה עצמה ומהשיח הלגיטימי שהתקיים בין נתניהו למוזס לאורך שנים״.

במסגרת התגובה לכתב האישום כופר במוזס באישום כלפיו ועורכות הדין נגב וניב-סבאג מעלות טענות לגבי הפרשנות השגויה שניתנה לאמירות מסויימות בשיחה שהתנהלה בינו לבין נתניהו בדצמבר 2014. פרקליטותיו של מוזס כותבות כי ״ייחוס עבירה למוזס בכתב האישום בגין אמירות מסוימות בשיחה הינו ייחוס ראשוני ותקדימי, הסותר מושכלות ראשונים לפיהם שיח כזה, המתקיים ביחסים בין פוליטיקאים וגורמים ציבוריים לבין אנשי תקשורת הוא שיח לגיטימי, שאינו נבחן בשדה של המשפט הפלילי״.

עוד מוסיפות עורכות הדין נגב וניב-סבאג כי ״כתב האישום מתבסס על פרשנות שגויה של האמירות המסוימות בשיחה, תוך התעלמות מהמכלול השלם של הדברים שנאמרו בשיחה, מהקשרן של האמירות במכלול השיחה, ומההקשר הכולל של השיחה במכלול השיח הלגיטימי שהתקיים בין נתניהו ומוזס לאורך שנים״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים