שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מוטציה חדשה לקורונה התגלתה בוויטנאם
חשש בעולם
משרד הבריאות בווייטנאם הודיע כי זיהו מוטציה חדשה של הנגיף המשלבת בין הווריאנטים ההודי והבריטי. לדברי שר הבריאות המקומי, הזן החדש מתפשט במהירות באוויר
תגיות:
נגיף אילוסטרציה | צילום: Corona Borealis Studio, שאטרסטוק

משרד הבריאות בווייטנאם הודיע כי מוטציה חדשה של נגיף הקורונה התגלתה במדינה, המשלבת בין הווריאנט ההודי לבריטי. לפי המשרד, היא מתפשטת באוויר במהירות וגורמת לנגיף לשכפול עצמי בקצב מזורז, מה שמביא בימים אלה להתפרצות מחודשת של המגיפה במדינה המזרח אסייאתית.

"לאחר שהפעלנו רצף גנטי על חולים שהתגלו לאחרונה, גילינו גרסה חדשה", אמר שר הבריאות המקומי נגווין ת'אנג לונג. "מדובר בשילוב של המוטציה ההודית והמוטציה הבריטית". בהמשך דייק את דבריו והסביר שהגרסה החדשה היא הודית ביסודה – "עם מאפיינים ששייכים במקור לווריאנט הבריטי".

לדברי שר הבריאות לונג, הווריאנט החדש מדבק יותר מארבעת הווריאנטים הידועים עד כה: הווריאנט ההודי, הבריטי, הדרום אפריקני והברזילאי. "תרביות מעבדה של הגרסה החדשה הועברו במהירות רבה יותר מזו של הווריאנטים הידועים, וניכר כי הנגיף שכפל את עצמו במהירות רבה", אמר לונג.

עד כה התגלו בוויטנאם שבעה זנים של קורונה, ארבעה מתוכם משתייכים לווריאנט הבריטי ושלושה לווריאנט ההודי. מאז סוף אפריל נדבקו בקורונה כ-3,600 איש ב-31 ערים ומחוזות בוויטנאם, והם מהווים יותר ממחצית מהנדבקים בכלל המדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים