שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אשקול עימות עם לפיד ברגע שלא יסתתר"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: עומר מירון

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (שלישי) בראיון לגלי צה״ל כי "אני בהחלט מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד ברגע שבו הוא יחליט להפסיק להסתתר מאחורי בנט וגדעון ויגיד את האמת: הוא מתמודד על ראשות הממשלה".

"בזמן שאנו יוצאים מהקורונה וחייבים לשקם את הכלכלה שלנו אנחנו צריכים להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא יהיה – לפיד או נתניהו. לפיד, שהיה שר האוצר הגרוע בתולדות ישראל, או אני שכבר חילצתי את ישראל משני משברים כלכליים".

קריאתו של נתניהו לעימות פוטנציאלי מגיעה ברקע הריאיון שנתן לפיד בוועידת המשפיעים לפני יומיים, שם התייחס לאפשרות של עימות נגדו ואמר: "אני רוצה להסתכל לנתניהו בעיניים ולומר לו 'איך העזת לבקש הטבות מס כשכל המשק במצב כלכלי קשה'".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער אמר מוקדם יותר בראיון ל'חדשות 13' כיהוא "מזמין את נתניהו לעימות". סער כתב בטוויטר אחרי הראיון של נתניהו: "ביבי, אל תתחבא מאחורי לפיד. ממה אתה מפחד? בוא לעימות".

לפני חודש הזמין יו"ר ימינה נפתלי בנט את נתניהו לעימות: ״אדוני ראש הממשלה. לפני שעה קלה פרסמת סרטון די טיפוסי שבו אתה אומר שאני אלך עם השמאל, עם הערבים, וכל הדברים הרגילים שאתה אומר לפני הבחירות. אבל את אזרחי ישראל זה לא מעניין כרגע".

"מה שמעניין את הציבור הישראלי שנמצא בכאב נורא, זה איך הם יוצאים מהכאוס. מעל 5,000 ישראלים נהרגו. הפרנסה של מיליוני ישראלים נמצאת בסכנה. לכן, אני מציע שנוותר הפעם על הסרטונים המיותרים האלה".

"אני מזמין אותך לעימות פתוח, שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר". אתה תציג את התוכנית שלך, איך למגר את הקורונה ואיך לשקם את הכלכלה, ואני אציג את התוכנית שלי, איך מייצרים 400,000 מקומות עבודה ומנצחים את הקורונה. הציבור יחליט״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים