שיתוף
תגובות
דעות » מוכנות לדבר על הרס עצמי?
רגע לנפש
אם יש מישהו שממרר את חיינו בעבודה עד כדי רצון לברוח משם – זה יעזור לנו? • עד שלא נתקן את מה שהבעיה הגיעה לעורר בנו, ניתקל באותה הגברת בשינוי אדרת
קשיים בעבודה | צילום: alphaspirit, שאטרסטוק

האם נתקלתן בסיטואציה הבאה? עובדת במקום עבודה שיש שם מישהי שממררת את חייה. מציקה ברמה שפשוט לא מתחשק לצאת בבוקר לעבודה. האם חלפה במוחכן המחשבה: "אני חייבת לעבור עבודה, אין לי ספק שבמקום אחר הדברים ייראו אחרת"?.

ובכן, הרשו לי לחדש לכן. כל בעיה מגיעה כדי להעיר אותנו לתיקון פנימי נפשי מסוים. כל עוד לא פתרנו את הבעיה האישית שלנו, היא תרדוף אותנו בסיטואציה זהה במקום אחר. לצורך הדוגמה, גם אם נעבור לעבודה אחרת, נפגוש שם בצורה כזו או אחרת, משהו שיציק לנו במידה זהה למה שחווינו עם העובדת בעבודה הקודמת. זוהי חוקיות החיים. הרעיון הוא ללמוד איך להתמודד עם הבעיה וכך לפתור את התיקון שהיא זימנה לנו. הרי אותה עובדת מעצבנת, היא בסך הכל שליחה של הקב"ה.

עכשיו דמיינו אותה כמו בובה עם חוטים שמישהו מושך בהם מלמעלה. מדוע היא נשלחה לגרום לנו סבל? זה עניין שלה מול הבורא. אותנו צריך לעניין מדוע ועל מה היא הגיעה דווקא אלינו, ומה עלינו לתקן בתוכנו כדי לסיים את הנושא שלשמו נשלחה. לעתים זה יהיה לעורר בנו התנהגות זהה לשלנו, לפעמים זה דווקא בא לבנות לנו מבנה פנימי. האם אנחנו מסוגלות להעמיד אותה על מקומה ולדרוש ממנה לדבר אלינו בכבוד, או אפילו לא להתייחס ולעשות עבודה אישית מול עצמנו, ולהישאר חזקות ואיתנות גם מול רוחות קשות?.

אלא מה, יותר קל לנו ליפול להרס העצמי, לקרבנות, במקום לקחת אחריות. אם העובדת ממררת את חיינו, יותר קל להתבכיין או להתמסכן (ויש לנו את הסיבה הטובה ביותר!). העניין הוא שכאשר הופכים לקרבנות, לרוב מתמלאים ברגשות פגיעה, כעס, ובהמשך רצון לנטור ואף לנקום.

אל תתנו לאף אדם, לאף אדם, ולא משנה מי הוא, להשבית את השמחה והחיוביות הפנימית שלכן. קחו את העוצמות שלכן, דברו אל הלב שלכן, חזקו את עצמכן, אל תתביישו לפרגן לעצמכן על בסיס יומי, ותזכרו שכאשר אתן לוקחות את היכולות שלכן ועפות איתן גבוה לשמים, מחכה שם אבא מדהים שמחלק מתנות ותשובות מדהימות.

אז העובדת ממררת את חייכן? נסו לשבת עם עצמכן, בדקו אלו רגשות היא מעוררת בכן. מדוע היא מעוררת כאלו רגשות, מה אתן יכולות לעשות כדי לחזק את עצמכן ממקום טוב – מול ההתנהגות שלה, ובעיקר, אל תשכחו להוסיף בטוב. במקום שאין לנו אפשרות לסור מרע, אנחנו מוסיפות בטוב. אפילו טוב לעצמכן, וכבר האנרגיה משתנה.

נסו אותי, מבטיחה שלא תתאכזבו!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים