שיתוף
תגובות
כללי » "מוכנים לשתף פעולה ולהגיש כל סיוע נדרש"
הפלסטינים חוגגים
הרשות הפלסטינית וארגון הטרור חמאס בירכו על הודעת בית הדין בהאג. גורם פלסטיני: "אם תמצאו אנשי חמאס או פת"ח שביצעו פשעי מלחמה – שיעצרו וישפטו אותם"
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

הרשות הפלסטינית בירכה על הודעת התובעת הכללית של בית הדין הפלילי הבינלאומי. משרד החוץ הפלסטיני מסר כי הצעד משרת את השאיפה של הפלסטינים להביא לחקר הצדק ולמתן דין וחשבון שמגיעים לעם הפלסטיני. "הפשעים שמבצעים מנהיגי הכיבוש הישראלי נגד העם הפלסטיני הם פשעים מתמשכים, שיטתיים ונרחבים", אמרו הפלסטינים.

הם הוסיפו: "ההחלטה מבטאת את כבוד התובעת ועצמאותה, וכן את המחויבות שלה לעקרונות ולערכי הצדק הפלילי כפי שהם מנוסחים באמנת רומא". עוד נמסר כי זוהי גבורה נגד האיומים חסרי התקדים והניסיונות הנואשים לגרום לפוליטיזציה של עבודתה וכי על כל המדינות לכבד זאת. "אנו מוכנים לשתף פעולה ולהגיש כל סיוע נדרש, בהתאם למחויבות שלנו כמדינה שהיא צד באמנת רומא", הוסיפו הפלסטינים.

גם ארגון הטרור החמאס בירך על ההחלטה המקוממת ומסר כי "זהו צעד קדימה בדרך להשגת צדק לקורבנות עמנו. ההתנגדות שלנו היא לגיטימית, והיא באה להגן על עמנו. כל החוקים הבינלאומיים מאשרים התנגדות לגיטימית".

גורם פלסטיני בכיר בלשכת יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה שצוטט ב'ישראל היום' אמר כי "אם החקירה של בית הדין בהאג תמצא שהיו מי מאנשי חמאס, פת"ח או כל ארגון פלשתיני אחר שביצעו פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות – שיעצרו וישפטו אותם".

הוא הוסיף כי "אנחנו בטוחים בצדקת המאבק שלנו. מי שצריך לחשוש כעת הם כל בכירי הצבא ומערכת הביטחון הישראלית שביצעו ומבצעים מדי יום פשעים נגד העם הפלשתיני. אנו משוכנעים שחקירת בית הדין בהאג תעשה צדק היסטורי ותביא לדין את כל הישראלים שפשעו ופגעו בעם הפלשתיני ובפלשתינים חפים מפשע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים