שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מוסי רז ישתתף בטקס הזיכרון האלטרנטיבי
"לכבד את החללים"
ארגון עד כאן: "עצוב לראות איך ארגון שמאל רדיקאלי כמו לוחמים לשלום בוחר לקדם אירוע שמבזה בעיקר את עצמו. ההשוואה בין הנרצחים לרוצחים היא מקוממת והזויה"
ח"כ מוסי רז | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר הסערה שעוררה הבוקר ח"כ מרעאנה, כאשר פורסם כי תשתתף בטקס הזיכרון גם להרוגים מהחברה הערבית שנהרגו מאש צה"ל שנערך ע"י 'לוחמים לשלום', ח"כ מוסי רז הודיע כי הוא ישתתף גם באירוע.

"מאז 2006 אני משתתף בטקס שמארגנים פורום המשפחות השכולות ולוחמים לשלום", כתב "כ רז. "לא אכנע למי שתוקף משפחות שכולות על הדרך שבחרו לציין את האבל. לא אכנע למי שתוקף את חברי באסם עראמין שאיבד את בתו עביר בת ה10 מכדור בגב. גם השנה אשתתף בטקס כדי לכבד את החללים וכדי למנוע את החללים הבאים".

ארגון "עד כאן" אשר מוביל את חשיפת פעילות ארגוני הדה לגיטימציה, מסר בתגובה להשתתפות ח"כים בטקס ציון "יום הזכרון האלטרנטיבי": "עצוב לראות איך ארגון שמאל רדיקאלי כמו לוחמים לשלום בוחר לקדם אירוע שמבזה בעיקר את עצמו. ההשוואה בין הנרצחים לרוצחים היא מקוממת והזויה".

"יש לזכור כי חלק מפעילי הארגון מהצד הערבי הם חברי הביטחון המסכל הפלסטיני כיום. אין זה מקרה אם כן שחברת כנסת אשר ביזתה את זכרון השואה וחבר כנסת נוסף מהשמאל הקיצוני ירצו להיות חלק מטקס מבייש שכזה אשר מעלה על נס את זיכרון הרוצחים והמחבלים".

ממארגני טקס יום הזיכרון המשותף לוחמים לשלום נמסר בתגובה למתקפת הימין הקיצוני נגד הטקס: "עצוב מאוד שיש גורמים פוליטיים בישראל שמנסים להפוך אירוע של סולידריות וקריאה משותפת לשלום, להזדמנות להפצת פלגנות והסתה כלפי אזרחים ישראלים הקוראים לסיום הסכסוך. מחר נעמוד כולנו ביחד, ונזכר כולנו ביחד את הנופלים בשני הצדדים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא מבינה את מוסי איך אפשר להשתתף בארוע כזה כיהודי
    עד לאן השמאל רוצה להגיע
    אולי כמחווה לערבים תנו להם להחליט בכנסת הרי כל ההתנהלושל הממשלה המהוללדוחפת לכיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים