שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מועמד של רע"מ פרסם שיר תמיכה במחבלים
"מקומו בכלא"
עלא ג'אברין פרסם לפני כ-3 שנים לאחר מתקפת טילים על ישראל שיר תמיכה בשאהידים. ח"כ סמוטריץ': "רע"מ תומכת בטרור". ח"כ בן גביר: "מקומו בכלא"
מחבלים אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

'הקול היהודי' חשף היום כי מספר 6 ברשימת רע"מ לכנסת עלא ג'אברין פרסם ברשת לפני כ-3 שנים לאחר מתקפת הטילים על ישראל את השיר "אדוני השאהיד" – שיר תמיכה במחבלים ובטרור, בין השאר נכתב בו: ״אין לנו פתרון מלבד ניצחון או מות שהידים״.

הפרסום הזה מצטרף לפרסום התחקיר של ארגון "עד כאן" ופורום "בוחרים בחיים" שחשף כי בכיר רע"מ ומנכ"ל עמותת 48 של הפלג הדרומי השתתף בפגישות עם בכיר חמאס. בחמאס הודו לעמותה המסייעת לערבים בעזה ובהם בני "השאהידים והאסירים".

בעקבות החשיפה כתב ח"כ בצלאל סמוטריץ': "רע"מ של התנועה האיסלמית היא מפלגה של תומכי טרור אנטי ציוניים השואפים להשמדת מדינת ישראל. בנט יודע את זה, שקד יודעת את זה, סער יודע את זה ואלקין יודע את זה. הם כולם יודעו את זה כל הזמן ומכרו את המדינה לתומכי טרור בעיניים פקוחות בשביל בצע מאוויים פוליטיים. לדיראון עולם".

גם יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התייחס לעניין ואמר: "פרצופה המכוער של מפלגת רע"מ נחשף וממשלת השתקנים ממשיכה לגבות את תומכי הטרור, רק כדי לשמור על הכסא. כנראה שכרטיס הכניסה כדי להיות חבר ברע"מ הוא להיות תומך טרור. מקומם של חברי רע"מ בכלא, ביחד עם כל תומכי הטרור בכנסת. הגיע הזמן להכריז עליהם כארגון טרור ולהוציאם מחוץ לחוק".

ח"כ אורית סטרוק צייצה: "אם נותרו בקואליציה ח"כים בעלי מצפון – שיקומו עכשיו, יעצרו את הרכבת הדוהרת לתהום, ויבטלו את השותפות עם מפלגה תומכי שאהידים ואויבי ישראל".

ח״כ אופיר סופר תקף: "שקר השותפות האזרחית הולך ונחשף במימדים עוצמתיים עד כדי סכנה ביטחונית חמורה למדינה אך בנט, שקד, אלקין וכהנא ממלאים פיהם מים".

בתוך כך נמסר כי בשעות האחרונות הוגשה תלונה במשטרה נגד עמותת 48.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים