שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » מועמד 'תקווה חדשה' ימונה לראש הרשות?
ממשלת הג'ובים
ועדת האיתור לתפקיד מנהל הרשות להגנת הפרטיות ממליצה על עו"ד גלעד סממה • במידה וייבחר ישמש סממה בתפקיד מתחת לבוס מהבחירות לכנסת, שר המשפטים גדעון סער
גלעד סממה | צילום: דוברות משרד המשפטים

הוועדה לאיתור מועמדים למשרת מנהל הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים ממליצה למנות את עו"ד גלעד סממה לתפקיד. חברי הוועדה הצביעו פה-אחד בעד ההמלצה, זאת לאחר שהוועדה ראיינה את המועמדים הסופיים לתפקיד. תפקיד מנהל הרשות להגנת הפרטיות לא אויש במינוי קבע מזה כשלוש שנים.

בהודעת משרד המשפטים צוין, כי "עו"ד גלעד סממה הוא בעל ניסיון ניהולי עשיר ומשמעותי ביותר במגזר הציבורי".

סממה החל את דרכו במשרד המשפטים בשנת 2005 כמתמחה. לאחר מכן שימש במספר תפקידים מקצועיים וניהוליים במשרד. בין היתר כיהן כפרקליט במחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה ושימש כיועץ בכיר לשר המשפטים יעקב נאמן ז"ל. בשנת 2014 מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים (בתקופת השר אורי אורבך ז״ל) ובהמשך מונה לראש הסיוע המשפטי במשרד המשפטים, תפקיד בו כיהן בשנים 2015-2018.

יצוין, כי בבחירות לכנסת ה-21 היה מועמד מטעם מפלגת ׳גשר׳ ובבחירות לכנסת ה-24 היה מועמד ברשימת מפלגת 'תקווה חדשה'.

כיום משמש עו"ד סממה כמנכ"ל ארגון המתמחים 'מרשם'.

בהודעת המשרד נכתב, כי הוועדה התרשמה מיכולותיו של עו"ד סממה בתחום הניהולי, וזאת לאור הישגים משמעותיים ביחידות בהן עבד עד כה, והחליטה כי עו"ד גלעד סממה הוא המועמד המתאים ביותר להוביל את הרשות להגנת הפרטיות נוכח האתגרים הניהוליים, החקיקתיים והרפורמות הצפויות בתחום הפרטיות ובתחומי הליבה של הרשות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים