שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מועצת השורא נתנה הזדמנות נוספת לממשלה
הסוף למשבר
יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, אמר בפתח דבריו כי בהתייעצות עם חברי מועצת השורא, הוחלט כי לעת עתה, יתנו הזדמנות נוספת | האופוזיציה בתגובה משכה את ההצעה לפיזור הכנסת
יאיר לפיד ומנסור עבאס | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חברי הכנסת ממפלגת רע"מ, התכנסו לפני שעה קלה למסיבת עיתונאים במליאת הכנסת, בה הציגו את החלטת מועצת השורא בדבר המשך החברות בקואליציה.

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, אמר בפתח דבריו כי בהתייעצות עם חברי מועצת השורא, הוחלט כי לעת עתה, יתנו הזדמנות נוספת לקואליציה ולממשלה ויחזרו להיות חברים בהצבעות. בעקבות כך, בליכוד הסירו מסדר היום של הממשלה את הצעת חוק "פיזור הכנסת".

במהלך מסיבת העיתונאים, התפרץ לדבריו של עבאס, ח"כ איתמר בן גביר שהחל לצעוק לעבר הח"כים מרע"מ, "מחבלים". בתגרה שכמעט הפכה לאלימות פיזית, חברי רע"מ צעקו לבן גביר, "טרוריסט, רצת את רבין".

לאחר דקות של התקוטטות המשיך עבאס את דבריו ואמר כי "עכשיו כולם רואים מי אזרח נורמטיבי שרוצה שלום ושותפות, ומי מחרחר מלחמה ומסית. רע"מ מייצגת את הקול השפוי לא רק בחברה הערבית, אלא בחברה הישראלית ובציבור כולו. החברה הערבית סובלת שנים ממצוקות כלכליות, חברתיות, ביטחוניות רבות, ולכן החלטנו לקחת יוזמה, לשאת באחריות ולקדם את התהליך הזה. ייצבנו את המערכת הפוליטית ועשינו את המוטל עלינו".

הליכוד בתגובה: "מה עוד בנט מכר למנסור עבאס תמורת הישרדות ממשלת החולשה והכניעה שלו? מה שמע מנסור עבאס בסוף השבוע האחרון שעשה בטורקיה, שבה יושבים אנשי חמאס? ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור – והיא תיפול במהרה".

יצוין כי בעקבות הודעת עבאס ורע"מ, משכה האופוזיציה את ההצעה לפיזור הכנסת מסדר היום. ח"כ שלמה קרעי אמר בתגובה כי "כפי שצפינו, אך קיווינו אחרת, אחרי שמכרו את ביטחון ישראל, בנט ולפיד מכרו גם את ירושלים והר הבית לאחים המוסלמים. כדי להמשיך לאחוז בקרנות מזבח ההונאה, הם מוכנים לשלם דמים מרובים ולפגוע במדינת ישראל. הסרנו את הצעת החוק שלי לפיזור הכנסת, אך דבר לא השתנה. סוף הממשלה קרוב מאוד בעז"ה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים