שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מוקד טלפוני על פרטי ההסעות למירון
משרד התחבורה
המוקד זמין בכל שעות היממה ומספק מידע עדכני על מערך ההסעות של התחבורה הציבורית למירון. מאז שהושק ביום שישי האחרון, התקבלו במוקד כבר מעל ל-23 אלף שיחות
הכניסה ליישוב מירון | צילום: פישל רוזנפלד

לקראת יום הילולת רשב"י זיע"א השיק משרד התחבורה מוקד טלפוני אוטומטי שמספרו 03-9411000. המוקד זמין בכל שעות היממה ומספק מידע עדכני על מערך ההסעות של התחבורה הציבורית למירון. מאז שהושק ביום שישי האחרון, התקבלו במוקד כבר מעל ל-23 אלף שיחות.

במוקד האוטומטי תוכלו לקבל את כל המידע על אפשרויות רכישת הכרטיסים המוקדמת של כרטיסי הנסיעה למירון, באמצעות חברות התחבורה ’אגד‘ בירושלים, בני ברק ואשדוד, ’נתיב אקספרס‘ בבית-שמש, חיפה, עפולה, רכסים, צפת ונתניה, ’קווים‘ באלעד, ביתר עילית ומודיעין עילית, ’סופרבוס‘ בטבריה, ו‘דן בדרום' בקרית-גת, נתיבות ואופקים.

באמצעות המערכת הממוחשבת, ניתן לקבל מידע על כלל קווי התחבורה הציבורית למירון, מוקדי מכירות הכרטיסים המקודמות, מוקדי היציאה בערים השונות ושעות פעילות הקווים בנסיעה להילולה במירון ובחזרה ממנה.

כמו כן, כחלק מההיערכות ועל מנת לייעל את השירות וליידע את הציבור, משרד התחבורה מפעיל צוותי דיילים שיחלקו לבאי ההילולה מפות התמצאות והוראות הגעה לחניונים, ובהר תופעל עמדת מידע והכוונה מאוישת לאורך כל שעות ההילולה, שתסייע לנוסעים לאתר את תחנת היציאה שלהם.

שימו לב כי במוצאי שבת ישתנו הסדרי התנועה והתחבורה הציבורית בהר, והטרמינלים השונים ישמשו קווי תחבורה ציבורית אחרים. במוצאי שבת תחולק מפה עדכנית של ההסדרים, ועל החוגגים לפעול על פיה.

במשרד התחבורה מציינים כי הנסיעה בקווי התחבורה הציבורית אל מירון וממנה, תתבצע באמצעות כרטיסי הלוך ושוב בלבד ברכישה מראש, לכל נוסע ולכל גיל, מלבד נסיעות מטבריה ומצפת. הזמנת המקומות מראש מחויבת גם לנוסעים המשתמשים בהסדרי נסיעה מכל סוג שהוא, בהם חופשי יומי, חופשי חודשי, או חופשי שנתי, וכן כל הסדר נסיעה אחר. הרכישה המוקדמת נועדה להבטיח מראש את הנסיעה למירון וממנה חזרה, במועד ובשעה הרצויה, למנוע עומסים ולאפשר למפעילי התחבורה הציבורית להיערך להסעות באופן מיטבי.

לפרטים ולמידע נוסף ניתן להתקשר למוקד התחבורה הציבורית "כל קו" *8787.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים