שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מוקד לפניות הציבור יטפל בהנדסת תודעה
נעם משיקה
במפלגת נעם אומרים כי הפניות יטופלו ע"י לשכתו של חה"כ מעוז, במישור הפרלמנטרי, המשפטי והציבורי
ח"כ אבי מעוז | צילום: דוברות הח"כ

מפלגת נועם משיקה היום (ראשון) מוקד לפניות הציבור שיטפל במקרים של הנדסת תודעה במרחב הציבורי, בארגוניים ציבוריים ובמשרדי הממשלה בישראל. המפלגה מזמינה את הציבור לפנות למוקד בכל מקרה של הנדסת תודעה בה נתקלו.

בפרסום שהוציאה המפלגה נכתב כי "מאז שנכנסה לכנסת, מפלגת נעם בראשות ח"כ אבי מעוז משקיעה מאמצים רבים בהצפת התופעה הנרחבת של הנדסת התודעה בישראל. סדרת הנאומים של ח"כ מעוז בנושא מעוררת הדים רבים, וברוך ה' ציבור גדל והולך מבין את היקף התופעה. כעת מודיעה מפלגת נעם על השקת המוקד להנדסת תודעה, אליו מוזמן הציבור לפנות ולדווח על מקרים של הנדסת תודעה – ואנו, בעזרת ה', נטפל בהם ונעצור אותם." נכתב בפרסום.

במפלגת נעם אומרים כי הפניות יטופלו ע"י לשכתו של חה"כ מעוז, במישור הפרלמנטרי, המשפטי והציבורי.

השקת המוקד להנדסת תודעה מגיעה על רקע נאומיו השבועיים של יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז בכנסת. בנאומים בני דקה תחת הכותרת "נאומי הנדסת תודעה" סוקר חה"כ מעוז את היקף התופעה, מביא דוגמאות וממליץ לציבור להיזהר מהינדוס תודעתו.

בנאומו האחרון במסגרת נאומים בני דקה, הסביר מעוז מדוע רה"מ נפתלי בנט שותף מלא להנדסת התודעה "בתחילה הוא הקים את מפלגת הישראלים, כחלק מטשטוש הזהות הדתית, וכשהבין שאין לו סיכוי לממש את חלומותיו בפלטפורמה ההיא, השתלט על הבית היהודי, הרס אותו מבפנים ורוקן אותו מהתוכן היהודי-תורני שהיה בו. קו ישיר מתוח מהקמתו את ‘ברית האחים’ בתחילת כהונתו ועד הקמת ממשלת מדינת כל אזרחיה הנוכחית, שדרכה סלולה לטשטוש זהותה היהודית של מדינת ישראל." כך לדברי מעוז.

לסיום אמר מעוז "אך באמת זוהי הנדסת תודעה, מכיוון שהיהדות בצורתה השלמה מופיעה בעם ישראל ריבוני בארצו ובמדינתו הישראלית, והישראליות האמיתית היא זו שנאמנה לעם ישראל ולזהותו היהודית, ללא טשטוש ההבדלה שבין קודש לחול ובין ישראל לעמים."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים