שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » הלך לעולמו מזכיר המוסדות שלמה זלמן ברנד
אבל בויז'ניץ
במוסדות החסידות כואבים את פטירתו של העסקן שעזר למוסדות, שהיה מעורב בעזרה לבחורי ישיבות להימנע מלהתגייס ושניסח את מכתבי המוסדות ואת מכתבי האדמו"רים
תגיות:
מזכיר המוסדות, הרב שלמה זלמן ברנד ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אבל במשרדי מוסדות ויזניץ בארה"ק, לאחר שמזכיר המוסדות המיתולוגי ומזקני חשובי החסידים, הרה"ח ר' שלמה זלמן ברנד ע"ה, הלך הלילה (שני) לעולמו בתום עשור של סבל וייסורים.

המנוח היה ידוע כיהודי שעבד ישר ובהוגנות, וכולם הכירו אותו כעסקן מהדור הקודם שלא יודע מכל ההתחכמויות שמתחת לשולחן. הוא היה אות וסמל לאמינות ולאהבת ישראל.

מכריו אמרו בשיחה ל'בחזית' כי "ר' שלמה זלמן עזר לכל יהודי. מתוקף תפקידו היה לו גם תפקיד ניהולי, במשך עשרות שנים, בפרוייקט 'תורתו אומנתו' כדי לעזור לבחורי הישיבות להימנע מהתגייסות לצבא".

"הוא היה קשור למרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א כל השנים. לשונו עט סופר מהיר, והיה מנסח את מכתבי המוסדות, וגם כמה ממכתבי האדמורי"ם".

הלווייתו ייצא מחר בבוקר בשעה 11:00 מביהמ"ד הגדול בקרית ויזניץ לבית החיים ויזניץ בבני ברק.

המנוח השאיר ארבעה בנים, ומשפחה לתפארת. בנו הרב מאיר מגדולי סופרי הסת"ם בויזניץ , בנו הרב אלימלך משב"ק הגה"צ רבי מנחם ארנסטר ראש ישיבת ויזניץ, בנו הרב מרדכי מחשובי חסידי ויז'ניץ ומראשי הקהילה במונסי ובנו הרב אריה מראשי הקהילה בוויליאמסבורג.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ושנשמע ונתבשר בשורות טובות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים