שיתוף
תגובות
חדשות » מחבלים חודרים לישראל וחוזרים ללא פגע
תיעוד מטריד
בחמאס חושפים היום אחה"צ סרטון ובו נראים כיצד מחבלים חורדים לשטח ישראל ושורפים כלי רכב וחוזרים לרצועה ללא פגע • צפו בסרטון שהופץ
טילים בשמי ישראל, ארכיון | צילום: Opachevsky Irina, שאטרסטוק

ארגון הטרור חמאס שחרר סרטון היום אחה"צ סרטון המתאר כיצד התבצעה לפני כמה ימים שריפת המשאית שביצעה עבודות בסמוך לגדר המערכת, והחדירה לשטח ישראל.

יצוין כי תגובת דובר צהל לאירוע הייתה כי כוחות צה"ל זיהו לפני זמן קצר, שני חשודים שחצו את הגדר מדרום רצועת עזה למרחב המכשול וחשוד נוסף שהתקרב למרחב הגדר. החשודים התקדמו לעבר משאית ריקה אשר שימשה לעבודות אחזקת הגדר במרחב והציתו אותה. החשודים לא חצו את מרחב המכשול וחזרו לרצועה.

מצפיה בסרטון עולה כי גם טנק של צה"ל שנראה שמקרב למקום לא מבצע שום פעולה באירוע, אפילו לא ירי לכיוון המחבלים שחדרו, שרק בנס לא הסתיים יותר גרוע.

יצוין כי הימים האחרונים ברצועת עזה אינם רגועים, מתחת לפני השטח. כזכור, במוצאי השבת האחרונה אמרה ח"כ ‏אמילי מואטי, חברת ועדת החוץ והביטחון "יש התקדמות בנושא השבויים והנעדרים. זה רגיש וחסוי ויש מהלכים שלא אפרט אותם, אבל אני אופטימית שבקרוב הם יהיו בבית. זה מסתמך על סקירה שקיבלנו לפני 3 שבועות שלא אפרט אותה" ומיד לאחר מכן נאלצה להוציא הבהרה באומרה כי "אינני מכירה התקדמות קונקרטית בנושא השבויים".

גם בקרב ארגוני המחבלים ברצועה הכחישו מכל וכל התקדמות בנושא השבויים והנעדרים, ואמרו כי אין כל התקדמות בנושא וכי כל ההמצאות הישראליות אינם נכונות.

רק היום אחה"צ קיבלנו תזכורת בהודעה שהוציא דובר צה"ל באומרו כי "מוקדם יותר היום, כוחות צה"ל זיהו והפילו רחפן של ארגון הטרור חמאס במרחב הגבול בין צפון רצועת עזה לשטח ישראל. הרחפן היה במעקב לאורך כל האירוע והופל בשטח הרצועה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים