שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מחבלים פתחו באש לעבר חיילים – 3 מחבלים נהרגו
בפעילות מבצעית
בפעילות מסתערבים הלילה ברהט, נהרג מחבל כבן 17 לאחר שפתח באש לעבר חיילים. באירוע נוסף במחנה הפליטים בלאטה, מדווח על מחבל כבן 14 שנהרג לאחר שירה לעבר חיילים
חייל צה"ל במרדף אחר המחבלים, אילוסטרציה | צילום: דובר צה"ל

תושב רהט פתח הלילה באש חיה לעבר לוחמי יחידת המסתערבים שהיו במהלך פעילות למעצר שוהים בלתי חוקיים בעיר. הכוחות הגיבו בירי לעבר היורה בן ה-17 שנהרג במקום. במקום נתפס האקדח של החשוד יחד עם מחסנית ותחמושת. אין נפגעים בקרב הלוחמים.

בתוך כך, גורמים פלסטינים מדווחים כי במהלך פעילות של כוחות צה"ל לפנות בוקר במחנה הפליטים בלאטה, החלו הפרות סדר כשבמהלכן נהרג נער כבן 14 ונפצעו שלושה.

לפני זמן קצר דיווחו כלי התקשורת הערבים על הרוג נוסף כבן 20 במחנה הפליטים קלנדיה לאחר קרב יריות בין מחבלים לחיילים. כתוצאה מהירי, שישה נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. כוח צה"ל יצא בשלום.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה על הירי ברהט: "כל הכבוד לכוחות שפעלו בשטח, הגיבו במהירות וחיסלו את המחבל. קואליצית האחים המוסלמים עם מנסור עבאס מעניקה אומץ למחבלים לירות בשוטרים ומסכנת את חייהם. צריכים להנהיג מדיניות אכיפה ותגובה נוקשה ולהילחם בתופעת הנשק הבלתי חוקי ללא מורא ופחד".

שר הרווחה מאיר כהן לכאן חדשות על אירוע הירי ברהט: "צריך להיות ברור – מדינת ישראל צריכה לקחת משילות, בוודאי ובוודאי על מי שיורה על שוטרים או אזרחים, צריך לטפל בו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים