שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מחבל אסיר דקר סוהר באגף חמאס; מצבו קל
כלא נפחא
דוברות שב"ס: "תקיפת איש סגל בבית סוהר נפחא באגף חמאס. הסוהר פונה לקבלת טיפול רפואי במרפאת היחידה, מצבו קל. האגף נמצא בשליטה"
כלא | צילום: Bigflick, שאטרסטוק

בשעה האחרונה התקבל דיווח מכלא נפחא על סוהר שנפצע מדקירת סכין לאחר שמחבל אסיר דקר אותו. הסוהר פונה למרפאת הכלא לקבלת טיפול רפואי – מצבו קל. המחבל האסיר שדקר הוא מאגף חמאס בכלא.

המחבל הינו יוסף אל-מבחוח, התגורר לפני שנעצר בעזה במחנה הפליטים ג׳בליה. נשפט ל-15 שנה מ-2019 לאחר שנעצר ע"י הצבא במחסום ארז, על סיוע לטרור במסגרת היותו בשורות הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס.

דוברות שב"ס: "תקיפת איש סגל בבית סוהר נפחא באגף חמאס. הסוהר פונה לקבלת טיפול רפואי במרפאת היחידה, מצבו קל. האגף נמצא בשליטה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "לתת "הכל כלול" לאסירים בכלא, לא מונע נסיון לרצח, אפילו של סוהרים. להשיג שקט מדומה פועל בצורה הפוכה, לכן, אין הרתעה ואין משילות. צריכים לנהוג ביד קשה כלפי מחבלים וכשיש סיכון, לא לוקחים סיכון, יורים והורגים".

ח״כ אבי מעוז בתגובה לפציעתו של סוהר שב"ס בידי מחבל חמאס: "האוייבים שלנו מרגישים את חולשתה של הממשלה. כשהממשלה לא פועלת בתקיפות ובנחישות כלפי רוצחי יהודים, ובמקום להרוס את ביתם של המחבלים, היא עוסקת בפינוי הישיבה בחומש, אז גם המחבלים הכלואים מרימים את ראשם".

"הממשלה חייבת להחזיר את ההרתעה, להרוס את בתי המחבלים באופן מיידי, לשים סוף לקייטנת בתי הכלא של המחבלים, ובוודאי שלא לעסוק במתן פרס לטרור על ידי פינוי הישיבה בחומש חלילה".

יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג מגיב לתקיפת סוהר בידי מחבל חמאס בכלא נפחא: "אנו נמצאים בימים בהם רצח יהודים מוביל לגירושם מחומש, והסכם כניעה למחבלים בכלא מוביל לתקיפת סוהרים. גם בשעות אלו, עדיין יכולים המחבלים לצפות בכלא בערוצי הטלויזיה של הרש"פ, עם תוכניות מיוחדות בהן הם מתראיינים או מראיינים את קרובי משפחתם".

"עדיין יש להם אגף בישול נפרד. הקייטנה נמשכת. אנו חוזרים וקוראים לשר הבט"פ לאמץ במלואן את מסקנות ועדת ארדן ולעצור את חגיגת המחבלים בכלא. דרוש רענון דחוף בתפיסת ההפעלה של השב"ס. מי שמתעסק עם מחבלים צריך לפעול בהתאם ולהוביל יד קשה ולא מתרפסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים