שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מחבל נהרג באזור שכם מאש צה"ל
דיווח פלסטיני
הפלסטינים מדווחים כי עאטף חנאיישה, מואזין מבית דג'ן שמוכר כאיש חמאס, נורה בעימותים אחרי תפילת יום השישי. צה"ל: "בשלב זה לא ידועה סיבת הפגיעה"
התפרעויות, אילוסטרציה | צילום: Ryan Rodrick Beiler, שאטרסטוק

משרד הבריאות הפלסטיני ברמאללה דיווח היום (שישי) כי מחבל פלסטיני בשם עאטף יוסף חנאישה, בן 45 מהכפר בית דג'ן שממזרח לשכם, נהרג במהלך עימותים עם כוחות צה"ל מירי בראשו. זאת, במהלך מחאות על הפקעת קרקעות.

ההרוג עאטף חנאיישה משמש כמואזין באחד המסגדים בכפר. מקורות פלסטינים מסרו כי חנאיישה נפצע מירי בראשו. הוא פונה במצב קשה לבית החולים רפידיא בשכם, ושם מת מפצעיו.

בחמאס מסרו כי "מות השייח עאטף חנאיישה מהכפר בית דג'ן מזרחית לשכם באש צבא הכיבוש הוא פשע ציוני חדש וטרור ברברי שלא נפסק. הפשעים הציוניים ישמשו תמיד כדלק למהפכה של העם הלוחם שלנו, שלא תיפסק עד אשר יסולק הכובש מכל אדמתנו הפלסטינית".

סלים אבו-ג'יש, חבר ועדת ההגנה על השטחים הפלסטינים בכפר, אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "ופא": "חיילי צה"ל תקפו את המשתתפים בצעדת מחאה שיצאה לאחר תפילות יום השישי לאזור המזרחי, שבו יש איום של השתלטות ישראלית למטרת התנחלויות. כוחות צה"ל ירו ירי חי – דבר שגרם לפציעת חנאישה בראשו ולמותו".

מדובר צה"ל נמסר: "מדובר על הפס"ד אלימה, במהלכה יידו אבנים לעבר כוחות צה״ל. הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות ובירי לאוויר. מוכרת טענה על מפר סדר שנפגע ופונה. בשלב זה לא ידועה סיבת הפגיעה. האירוע מתוחקר"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים