שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "מחוסנים יוכלו להיפגש בלי מסכות ומרחק"
הנחיה בארה"ב
ה-CDC: מחוסנים באופן מלא הנמצאים בסיכון נמוך יכולים להתקהל בשטח סגור ללא מסכות וללא מרחק. עם זאת, הוא קורא להם להמשיך ללבוש מסכות במקומות ציבוריים
תגיות:
מסכה | צילום: Danilina Olga, שאטרסטוק

המרכז לבקרת מחלות בארצות הברית הוציא הנחיה לפיה אנשים שחוסנו נגד קורונה יכולים להיפגש ביניהם ללא מסכות בחלל סגור. בנוסף לכך הם החליטו להקל יותר – מבוגרים שקיבלו את החיסון יוכלו להיפגש עם נכדיהם, שעדיין לא יכולים להתחסן, בלי מסכות. זאת כל עוד שהילדים לא נמצאים בקבוצת סיכון.

ראש ה-CDC רושל וולנסקי אמרה בתדרוך בבית הלבן כי "אם תרצו לסעוד עם חבריכם או בני משפחתכם, והצדדים מחוסנים – תוכלו לעשות זאת". בקבוצה בה נוכחים אנשים שחוסנו אך גם כאלו שאינם, הסבירה רושל כי הדבר מהווה סיכון נמוך עבור אלו שחוסנו, במידה ואלו שלא חוסנו אינם בקבוצת סיכון, או אדם אחר מבני ביתם. "אם סבים וסבתות חוסנו, הם יוכלו לבקר את בני משפחתם, גם אם לא חוסנו, כל עוד בני המשפחה אינם בקבוצת סיכון", הוסיפה רושל.

כמו כן, אנשים שהתחסנו יכולים להיות במפגשים קטנים עם אנשים אחרים ללא מסכות, גם אם אלו לא התחסנו, בתנאי שאותם לא מחוסנים אינם סובלים ממחלות רקע או בעיות שהופכים אותם למצויים בקבוצת הסיכון לפגיע או למוות מהמחלה. במקרה של מפגשים עם אנשים בקבוצות הסיכון עדיין על המתחסנים ללבוש מסכות.

ארה"ב התחילה את מבצע החיסונים שלה בדצמבר, ועד כה קיבלו יותר מ-30 מיליון את שתי מנות החיסון של פייזר או מודרנה – 9.2% מהאוכלוסייה. עשרות מיליונים אמורים לקבל החודש את המנה השנייה. קרוב ל-18% מהאוכלוסייה – 58.9 מיליון – קיבלו מנה אחת לפחות. בסוף פברואר אישרה ארה"ב את החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון – שניתן במנה אחת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים