שיתוף
תגובות
צרכנות » מחירי החשמל צפויים לרדת בשנת 2021
בשורה לצרכן
רשות החשמל פרסמה בשבוע שעבר כי תחול ירידה בתעריף החשמל ב-2021 • לפי הרשות, התעריף המשתנה לצרכן הביתי צפוי לרדת ב-3.8% ובשקלול הוא יירד ב2.8%
חברת החשמל | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

יו"ר חברת החשמל יפתח רון-טל התייחס הבוקר בראיון לרשת ב' לפרסום מהשימוע שפרסמה הרשות לחשמל כי צפויה ירידה במחיר החשמל בשנת 2021.

רון טל אמר כי "בשבוע שעבר השלמנו מכירה של תחנת רמת חובב במחיר 4.25 מיליארד שקלים. הצ'ק הזה רובו ככולו חוזר לצרכנים ומוריד את התעריף. חברת החשמל היא כבר לא מונופול בייצור החשמל במדינת ישראל".

כזכור, רשות החשמל פרסמה ביום שלישי האחרון לשימוע ציבורי עדכון לתעריף החשמל ב-2021. לפי הרשות, התעריף המשתנה לצרכן הביתי צפוי לרדת ב-3.8% ובשקלול עם רכיבי התעריף הקבועים, יירד התעריף הכולל לצרכן הביתי הממוצע בכ-2.8%. הרשות תקבל החלטה סופית לאחר הערות הציבור.

הפחתת התעריפים תתאפשר בעקבות הפחתת עלויות של חברת החשמל שהסתכמה בכ-940 מיליון שקל ב-2020, חיסכון בעלויות בעקבות הכנסותיה ממכירת תחנת הכוח רמת חובב במסגרת רפורמה – הפחתה של כ-5.5% בעלויות, הפחתה של כ-1.9% במחירי חוזי הגז ובמחירי הפחם, תוספת להכנסות של כ-1.4% בשל גידול בכניסת אנרגיות מתחדשות ותוספת של 1.5% להכנסות בשל כניסה לתוקף של מס בלו על הפחם מינואר 2021.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים