שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מחלימת הקורונה ערכה ברית לבנה התינוק
לאחר שנותקה מאקמו
עינב אטדגי, שנדבקה בקורונה במהלך ההיריון, היתה מאושפזת במצב קשה. במשך שישה שבועות נלחם הצוות הרפואי על חייה. אתמול הם חגגו בבית החולים
בית החולים בלינסון | צילום: ויקיפדיה

הרבה דמעות של התרגשות היו אתמול (שלישי) בבית הכנסת שבבית החולים בילינסון, כאשר עינב אטדגי ואלכס אס חגגו את הברית של בנם התינוק. עינב, שנדבקה בקורונה והיתה במצב קשה, נותקה השבוע לראשונה ממכשיר האקמו שאליו היתה מחוברת יותר מחודש וחצי, כשהיא בסכנת חיים.

אטדגי (37) אושפזה בבילינסון ב־10 בדצמבר בשבוע ה־37 להריונה. היא לא היתה מחוסנת, נדבקה בקורונה והיתה במצב קשה. היא יולדה בניתוח קיסרי, ולאחריו אושפזה במחלקת יולדות קורונה. בעקבות החמרה נוספת במצבה עקב קשיי נשימה הוחלט להעבירה למחלקת טיפול נמרץ קורונה, ולאחר שמצבה המשיך להידרדר חוברה למכשיר אקמו, המחליף את פעילות הלב והריאות עד להתאוששותם.

במשך שישה שבועות נלחם הצוות הרפואי בבילינסון על חייה, עד שאתמול התאוששה ונותקה ממכשיר האקמו.

הבעל אלכס אמר בהתרגשות: "אני רוצה להודות לבית החולים בילינסון, ובעיקר לצוות המדהים של מחלקת טיפול נמרץ כללי בראשות פרופ' פייר זינגר, שבזכותו יכולתי לקיים את הברית של בננו בשעה שבה אמו נותקה ממכשיר אקמו, לאחר יותר מ־40 ימים. זהו יום מרגש עבורנו, ואנו מצפים להחלמתה של עינב ולשובה הביתה".

פרופ' פייר זינגר, מנהל טיפול נמרץ כללי בבילינסון מקבוצת הכללית, שהיה אורח כבוד בברית, אמר: "הקורונה ממשיכה להפתיע אותנו, ולמרות תקופה ממושכת בטיפול באקמו חולים מצליחים לחזור לחיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים