שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האכיפה תתוגבר: מחסומים מ-6 בבוקר
מבצע נרחב
בסופ"ש הקרוב משטרת ישראל תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה של תקנות הקורונה בדגש על הגבלות התנועה, המסחר וההתקהלות ברחבי הארץ
תגיות:
מחסום משטרה | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מתכוונת להגביר את האכיפה על תקנות הסגר החל ממחר (שישי), והיא הודיעה כי כבר בשעה 6:00 לפנות בוקר ייפרסו מחסומים חדשים, בהם גם כאלה שייפרסו בתוך היישובים וגם בכניסה אליהם, כאשר בכבישים הבין עירוניים יוצבו 25 מחסומים שיפעלו בין השעות 23:00-06:00 ובשעות הלילה יצמצמו את ההיקף ל-12 בלבד.

עד כה, מחסומי המשטרה נפרסו החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד לשעה 15:30. לאחר מכן הם הוצבו שוב בשעה 18:00. המטרה הייתה לאפשר לעובדים חיוניים להגיע לעבודתם מבלי להיתקע בפקקים הארוכים המשתרכים בצירי התנועה המרכזיים בזמן הצבת המחסומים. עם זאת, בסוף השבוע ישנה ירידה טבעית בהיקף העבודה ובתנועה, ולכן החליטו במשטרה להחמיר את האכיפה.

פעילות המשטרה מגיעה לאור הפרת הנחיות נרחבת בשבת שחלפה במרכזי בילוי ובחופי הים בתל אביב ובמקומות נוספים, אך יצוין כי כל תוכנית האכיפה הזאת תהיה כפופה למגבלות מזג האוויר החורפי בסוף השבוע. 

המשטרה הכריזה על הגברת האכיפה הזאת, כמצבע רחב תחת השם "אחריות מנצחת", במסגרתו יישלחו אלפי שוטרים לפקח ולאכוף את תקנות הקורונה ברחבי הארץ.

בהודעת המשטרה נכתבה כי "נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית – עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות, מגבלות התנועה והמסחר וקיום חובת הבידוד בכל רחבי הארץ. תכלית הפעילות וההיערכות המשטרתית היא למנוע הדבקה המונית על ידי התקהלות ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות".

במשטרה קראו לציבור כולו להימנע מהתקהלות אסורה ומיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני וכן להקפדה על קיום ההנחיות במלואן, הכול כדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של כולנו להורדת שיעור התחלואה לצורך חזרה לשגרה וסיום תקופת הסגר בהקדם.

בתוך כך, המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם, באמצעות מחסומים קבועים ומדלגים, סיורים ממונעים ורגליים, תגבור התחנות וכוחות האכיפה, הפעלה מוגברת של היח׳ האווירית המשטרתית ועוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים